Pilkki24 Foorumin legenda Torstaina klo: 12:31 #201 Osaan. En oikeasti käsitä miten voi osata jonkun asian etuperin, mutta ei osaisi takaperin. Luettelen minäkin ne hitaammin, mutta osaan kuitenkin. Osaatko syödä keittoa heikommalla kädelläsi (oikeakätinen vasemmalla tai toisin päin) sotkematta?
Osaan. En oikeasti käsitä miten voi osata jonkun asian etuperin, mutta ei osaisi takaperin. Luettelen minäkin ne hitaammin, mutta osaan kuitenkin. Osaatko syödä keittoa heikommalla kädelläsi (oikeakätinen vasemmalla tai toisin päin) sotkematta?
VäriSointu Supliikin supersankari Perjantaina klo: 12:21 #202 Osaan Osaatko tehdä ranskalaisen letin?
VäriSointu Supliikin supersankari Perjantaina klo: 19:05 #205 Osaan jotenkuten. Osaatko lennättää leijaa?
Emp Puuhakas puhuja Helmikuiset 2026 Lauantaina klo: 00:54 #207 Oon rakentanu jäätelötikuista minikopin nukkekotiin. Kaipa mä osaisin, mut en harrasta puutöitä. Osaatko sokeroida ihokarvat?
Oon rakentanu jäätelötikuista minikopin nukkekotiin. Kaipa mä osaisin, mut en harrasta puutöitä. Osaatko sokeroida ihokarvat?
VäriSointu Supliikin supersankari Lauantaina klo: 08:05 #208 En Osaatko tunnistaa ulkonäöltä 15 Suomessa elävää lintulajia?
Pilkki24 Foorumin legenda Lauantaina klo: 08:52 #209 Yllätyin itsekin... osaan! Osaatko napsuttaa sormia?
R Reetu Kommentoinnin ninja Elokuiset 2025 Lauantaina klo: 11:06 #210 Osaan oikealla kädellä Osaatko lankuttaa 5min?
Emp Puuhakas puhuja Helmikuiset 2026 Lauantaina klo: 11:32 #211 En muista oonko joskus osannu. En ainakaan nyt pysty. Osaatko leipoa pullaa mittaamatta tarkasti aineksia?
En muista oonko joskus osannu. En ainakaan nyt pysty. Osaatko leipoa pullaa mittaamatta tarkasti aineksia?
Selah Sanavalmis juttuseppä Helmikuiset 2024 Lauantaina klo: 14:45 #212 En osaa. Pitäisi reseptiä seurata tarkasti, en ole pullaa kauheasti leiponut. Oaatko laskea lumilaudalla?
En osaa. Pitäisi reseptiä seurata tarkasti, en ole pullaa kauheasti leiponut. Oaatko laskea lumilaudalla?
Emp Puuhakas puhuja Helmikuiset 2026 Lauantaina klo: 19:38 #213 En. Osaatko skeitata (tai pysyä skeittilaudan päällä sen ollessa liikkeessä)?
Pilkki24 Foorumin legenda Lauantaina klo: 21:01 #216 En. Olen siis joskus sukeltanut jossain uima-altaassa, mutta en voi sanoa osaavani sillä kokemuksella. Osaatko vaihtaa auton akun?
En. Olen siis joskus sukeltanut jossain uima-altaassa, mutta en voi sanoa osaavani sillä kokemuksella. Osaatko vaihtaa auton akun?
Pilkki24 Foorumin legenda Lauantaina klo: 21:47 #218 En, vaikka puhunkin paljon käsilläni. Osaatko laulaa kokonaan jonkun virren?
Emp Puuhakas puhuja Helmikuiset 2026 Lauantaina klo: 21:53 #219 Osaan aika paljon hengellisiä lauluja, en oo ihan varma osaisinko jonkin virren kaikki säkeistöt. Osaatko tehdä kuperkeikan takaperin?
Osaan aika paljon hengellisiä lauluja, en oo ihan varma osaisinko jonkin virren kaikki säkeistöt. Osaatko tehdä kuperkeikan takaperin?