Osa-aikainen työskentely äitiysvapaalla

Olen työskennellyt molempien vanhempainvapaideni aikana enemmän tai vähemmän. Suurimmaksi osaksi etänä, mutta välillä myös paikan päällä vauva mukana. Kyseessä ei ollut vakityöni vaan sivutyöni, jota olen tehnyt vuosia keikkaluonteisesti. Oli ihan kiva saada lisätuloja, mutta pääsyy työskentelyyn oli päästä tekemään ns. "aikuisten juttuja" pikkulapsiarjen vastapainoksi.
 
Mä olen hakenut opiskelemaan syksyksi ja jos pääsen vauva on noin 9kk kun aloitan. Siitä olisi tarkoitus mennä pian töihin, ellei tärppää ja ala äitiysloma. Puolikkaalla aion olla. :happy:
 
Haluaisin! Olen ollut kotona muutaman kuukauden ja pää hajoaa... Jotain freelancekirjoitushommia olisi aika kiva tehdä välillä. Mutta eipä niitäkään oikein joka oksalla istu.. :rolleyes: Jotain keikkaa varmaan sitten menen tekemään, kun lapsi alkaa syömään kiinteitäkin, niin ei ole pelkästään äidinmaidon varassa.
 
Haluaisin, mutta ei taida oikein onnistua, kun minulla on sijainen tammikuun loppuun asti. Kotona on tosiaan tylsää, kun aikuiskontakteja ei oikein ole.
 
Takaisin
Top