J Jiu Satasella mukana keskusteluissa 1 marras 2010 #41 Jotenkin huimaa, että ensimmäiset kolme vauvaa ovat jo syntyneet... Mutta LÄMPIMÄT ONNITTELUT perheenlisäyksistä, Tuplat2010 ja Mystis!
Jotenkin huimaa, että ensimmäiset kolme vauvaa ovat jo syntyneet... Mutta LÄMPIMÄT ONNITTELUT perheenlisäyksistä, Tuplat2010 ja Mystis!
P Pääskynen Sanaisen arkkunsa ammentaja 1 marras 2010 #42 Mystikselle ja koko perheelle hurjan isot onnittelut!!
H Happy73 Vauhtiin päässyt keskustelija 1 marras 2010 #43 Onneksi olkoon Mystis!! Wau, mulla viel lähes 2 kk laskettuun aikaan, ja sulla jo vauva maailmassa. [:)]
Onneksi olkoon Mystis!! Wau, mulla viel lähes 2 kk laskettuun aikaan, ja sulla jo vauva maailmassa. [:)]
P Pääskynen Sanaisen arkkunsa ammentaja 19 marras 2010 #45 Huisin paljon onnea pikkuisesta pojasta Bluesrose!!!!
M meemi Piirimestaruustason postaaja 19 marras 2010 #46 ONNEA Bluerose!!! Ihana pikkuinen poika. :) Kiva kun kuvankin jaksoit laittaa, mulla viikkoja suunnilleen saman verran, niin jännä nähdä, minkä näköinen/kokoinen vauva on tässä vaiheessa. Tsemppiä toipumiseen sinulle ja peikkopojalle!
ONNEA Bluerose!!! Ihana pikkuinen poika. :) Kiva kun kuvankin jaksoit laittaa, mulla viikkoja suunnilleen saman verran, niin jännä nähdä, minkä näköinen/kokoinen vauva on tässä vaiheessa. Tsemppiä toipumiseen sinulle ja peikkopojalle!
H Happy73 Vauhtiin päässyt keskustelija 19 marras 2010 #47 Onneksi olkoon Bluerose! Wau, hieno poitsu! [:)]
PikkuPossu Jostain jotain jo tietävä 19 marras 2010 #48 Onnea pienestä pojasta Bluerose, hän näyttää niin suloiselta!! :)
Ang1 Näppärä viestien naputtelija 20 marras 2010 #51 Suurenmoiset onnittelut Blueroselle ja koko perheelle [:)]
H HipsuNen Satasella mukana keskusteluissa 20 marras 2010 #52 Paljon onnea Bluerose pikku-ukkelin johdosta [:)] Meillä tais olla se sama laskettu aika.. Katotaan, meneekö täällä tammikuulle [:D]
Paljon onnea Bluerose pikku-ukkelin johdosta [:)] Meillä tais olla se sama laskettu aika.. Katotaan, meneekö täällä tammikuulle [:D]
Zoe Sanaisen arkkunsa ammentaja Lokakuunmammat 2015 20 marras 2010 #53 Onnea Bluerose pienestä pojasta. Ja onnea pojasta myös Mystikselle, en oo tainnu aiemmin onnitella. :)
Onnea Bluerose pienestä pojasta. Ja onnea pojasta myös Mystikselle, en oo tainnu aiemmin onnitella. :)
PikkuPossu Jostain jotain jo tietävä 24 marras 2010 #57 Onnittelut Jiu:lle pienestä neitosesta [:)][:)]
tättärä Puuhakas puhuja 24 marras 2010 #60 Ruusunpunaiset onnittelut JIU!!! Nyt saatiin porukkaan se kaipaamani ensimmäinen prinsessa, iiiihanaa!
Ruusunpunaiset onnittelut JIU!!! Nyt saatiin porukkaan se kaipaamani ensimmäinen prinsessa, iiiihanaa!