Onnittelut!

nobody

Näppärä viestien naputtelija
Toukoäidit 2020
Ennenkuin tuo syntyneitten ketju riistäytyy käsistä niin laitetaanko tänne noita onnitteluja?

Onnittelut msj vielä tätäkin kautta, vaikka nähtiin päivällä tuolla ruokahuoneen puolella [;)]
 
nobody,pysy sä siel osastol 42 vielä[:D]...mun kämppis sielt synnytti tuntia mun jälkeen ja sen tyttö on nyt poitsujen naapurissa vastasyntyneiden valvontaosastolla[;)]
 
Juttelin aamulla labratädin kanssa niin täällä on asiakaskato meneillään kun mammat on siirtyny synnyttäneiden puolelle [:)]
 
Onnea msj!!! Mun mielestä synnyttäminen tuntuu vielä niin kaukaiselta asialta, mutta tämä auttoi tajuamaan, että se on kyllä aika pian![:D]
 
ONNEA msj!!!!!! [:)]

Ihan epätodellista että oikeesti meillä kaikilla alkaa olla synnytys jo suht lähellä ! Ja miten ne voikaan olla jo ihan oikeesti VAUVOJA [:D] Ihanaa!!
 
Voi, onnea msj tuhannesti! Aivan suloiset pojat <3 Meinas silmät tippua, ku näin ton "syntyneet marrasmurut" ja sit vielä tää onnittelut! Ihan tässä tippa tuli linssiin [:)] 
 
nyt muistin että onhan meillä tämä onnittelu ketjuki [:)]
 
onnea Nobody:lle [:)]
 
Herttinen, täälläkö on jollakin jo vauva!! [:D] Ihanaa!

Suurensuuret onnittelut msj:lle ja nobodylle! Oon ihan itku kurkussa täällä... Voi mahtavuutta!

Halein,
Knööri
 
Heips!
Laitanpa tähän pikku runosen, jonka sain tänään äidiltäni villamyssyjen, töppösten ja tumppujen kera. Ihan tuli vesi silmiin [:)]

Hellin käsin kantakaa
suukko lämmin antakaa
Syliin usein sulkekaa
yhdessä näin kulkekaa
 
Niin kiirettä pitäny,että palstailu vallan jääny...Ja viikot ne vaan menee hurjaa vauhtia,hui!

Sen osoittaa myös nämä synnyttäneet! [:)] Onnea ja halauksia valtavasti msj ja nobody! <3 Ihanaa,nauttikaa vauvantuoksusta!
 
Takaisin
Top