PojanÄiti Sanaisen arkkunsa ammentaja 16 syys 2010 #161 Mammalle nin julmetusti onnitteluja sinne!!!!
jännä Jostain jotain jo tietävä 16 syys 2010 #164 [align=center]-ONNEA ja superisti halirutistuksia- Kaika, Hanimami, Mamma, Elkku ...ja jos joku tästä unohtui; vaaleanpunaista sekä sinistä onnea tasaväkisesti KAIKKI vauvautuneet!.. [/align]
[align=center]-ONNEA ja superisti halirutistuksia- Kaika, Hanimami, Mamma, Elkku ...ja jos joku tästä unohtui; vaaleanpunaista sekä sinistä onnea tasaväkisesti KAIKKI vauvautuneet!.. [/align]
Kirsikka86 Vauhtiin päässyt keskustelija 17 syys 2010 #165 Onnea Mammaliina ja Jennuska vauvoista![:)]
Thilduska Sanaisen arkkunsa ammentaja 17 syys 2010 #166 Onnea kaikille synnyttäneille! Kyllähän on mieletön kokemus[:)]
PojanÄiti Sanaisen arkkunsa ammentaja 17 syys 2010 #167 Mammaliinalle ja jennuskalle törrrrrkeeesti onnea!!! Ja mussukoille mojovat tervetulotoivotukset!!!
PojanÄiti Sanaisen arkkunsa ammentaja 17 syys 2010 #168 Kylläpä mammat nyt poksuu[:D][:D][:D][:D] saap olla onnittelemassa jo aamuin illoin[:)] Superonnittelut milamariaalle ja minskulle!!!
Kylläpä mammat nyt poksuu[:D][:D][:D][:D] saap olla onnittelemassa jo aamuin illoin[:)] Superonnittelut milamariaalle ja minskulle!!!
I Iiii-saaa Sanavalmis juttuseppä 19 syys 2010 #171 Olen tipahtanut keskusteluista, joten laitan tänne nyt yksinkertaisesti: Onnea kaikille! [:D] [:)] [8D]
Olen tipahtanut keskusteluista, joten laitan tänne nyt yksinkertaisesti: Onnea kaikille! [:D] [:)] [8D]
Vesseli2010 Satasella mukana keskusteluissa 19 syys 2010 #172 Sama täällä, en enää tiedä ketä viimeksi onnitellut, joten täältäkin Kaikille Paljon Onnea [:)][:)]
A ainomieli Jostain jotain jo tietävä 19 syys 2010 #173 Paljon, paljon onnea kaikille synnyttäneille!
Kirsikka86 Vauhtiin päässyt keskustelija 22 syys 2010 #174 On lapsen syntymä ihanaa aikaa. Se tuntuu kuin ilmassa ois taikaa. Onnellisia hetkiä, ilon ja riemun retkiä onnea kaikille vielä, oon vähän tipahtanu jo jotta ketä viimeks on tullu onniteltua!
On lapsen syntymä ihanaa aikaa. Se tuntuu kuin ilmassa ois taikaa. Onnellisia hetkiä, ilon ja riemun retkiä onnea kaikille vielä, oon vähän tipahtanu jo jotta ketä viimeks on tullu onniteltua!
ViuVau Satasella mukana keskusteluissa 22 syys 2010 #175 Onnea täältäkin kaikille vauvautuneille!! [:)]
Maya_L Vauhtiin päässyt keskustelija 22 syys 2010 #176 Täältä kanssa toivotetaan roppakaupalla onnitteluita kaikille vauvautuneille!
Thilduska Sanaisen arkkunsa ammentaja 24 syys 2010 #177 Onnea Happy! pitkä odotustakana[:)] Onnea kaikille muillekin, joita en ole ehtiynyt onnitella vauvatohinan keskellä[:)][:)]
Onnea Happy! pitkä odotustakana[:)] Onnea kaikille muillekin, joita en ole ehtiynyt onnitella vauvatohinan keskellä[:)][:)]
Mammaliina Näppärä viestien naputtelija 24 syys 2010 #178 Myös täältä kaikille nyytin syliin saaneille paljon paljon onnea[:)][:)][:)]
Kaika Kommentoinnin ninja 24 syys 2010 #179 Mä en enää muista ketä olen onnitellut ja ketä en, joten: [font="Trebuchet MS"]Kaikille vauvautuneille onnea!!!
Mä en enää muista ketä olen onnitellut ja ketä en, joten: [font="Trebuchet MS"]Kaikille vauvautuneille onnea!!!