Onnitteluketju

Paljon Onnea Tiutsi ! Olipa sulla nopea synnytys :smile
 
Paljon Onnea Hennah ! En muuten tajuu miten noi väkäset saa tohon sun nimeen lisättyä, tyhmä kun oon :)
 
Paljon Onnea Santtunen ja Sinbbu ! Santtuselle vaan vähän myöhästyneet onnittelut, poitsuha on jo kohta kuukauden vanha :) Ja Sinbbu, voimia sulle, ja käythän vielä listaamas syntyneisiin tarkemmat tiedot, jotta osaan ne sinne päivittää :)
 
Todella paljon onnea IceCream ja Sinbbu! :smile (Tulikohan Sinbulle kaks onnittelua multa, no ei sen väliä :thumleft ) Santtusellekin myöhäiset onnittelut pojasta. :smile
 
Paljon Onnea IceCream ja Jonnuli :)
 
Paljon Onnea Kellitys! :) Mä niin toivon että täältä joskus tultas perässä...
 
Paljon Onnea Heikkulille ! :)
 
Paljon Onnea Hatsii ! En mä sitten ehtinykää sun naapuriks :sad001 Täällä meinaa olo senmukanen et ei vielä ainakaan tällä viikolla.
 
Paljon, paljon onnea kaikille vauvan saaneille, joita en ole vielä ehtinyt onnitella! :) Nyt alkaa näitä vauvoja olla jo niin paljon, ettei tahdo perässä pysyä, varsinkin, kun oman synnytyksen takia oli foorumille kommentointi hiljaisempaa pari päivää. Kummasti ehtii jäädä jälkeen parissa päivässä! :D Mutta oikein isosti onnea kaikille ja ihanaa vauva-aikaa! :love017
 
Takaisin
Top