Maisan Vauhtiin päässyt keskustelija 24 heinä 2010 #41 Voi, paljon onnea Eemi!! Ja nyt jo kotosalla [:)] Toivottelen pikaista palautumista! Ihanaa, etta synnytys meni niinkin nopeasti, ei tarvinnut siella sairaalassa sun karvistella.
Voi, paljon onnea Eemi!! Ja nyt jo kotosalla [:)] Toivottelen pikaista palautumista! Ihanaa, etta synnytys meni niinkin nopeasti, ei tarvinnut siella sairaalassa sun karvistella.
Pitu86 Näppärä viestien naputtelija 24 heinä 2010 #42 Paljon onnea Eemi! [:)] Mahtavan nopea synnytys täytyy sanoa [:D]
Madie Piirimestaruustason postaaja 24 heinä 2010 #43 Valtavasti onnea Eemi ja myöskin Noopi![:)] Mäkin haluan noin nopean synnytyksen[:D]
S scarlett Satasella mukana keskusteluissa 24 heinä 2010 #45 Ihanaa Eemi! Onnittelut prinsessasta ja tosi nopeasta toiminnasta[:D] Eipä taida moinen onnistua mun tapauksessa.
Ihanaa Eemi! Onnittelut prinsessasta ja tosi nopeasta toiminnasta[:D] Eipä taida moinen onnistua mun tapauksessa.
Mirde Puuhakas puhuja 24 heinä 2010 #46 ONNEA EEEMI pikkuprinsessasta!!! Ja olipa mukava lukea sun synnärikertomus: hienoa, että jaksoit sen meille kirjoittaa!! Josko tuohon tulisi jatkotarinoita perään... [;)]
ONNEA EEEMI pikkuprinsessasta!!! Ja olipa mukava lukea sun synnärikertomus: hienoa, että jaksoit sen meille kirjoittaa!! Josko tuohon tulisi jatkotarinoita perään... [;)]
Hanibööki Vauhtiin päässyt keskustelija 24 heinä 2010 #50 Oikein Paljon Onnea Eemille!!! Mä olin jo eilen ihan tohkeissani,kun näin poikasi polilla kun oli tulossa mummin kanssa katsomaan pikkusiskoa[:D]
Oikein Paljon Onnea Eemille!!! Mä olin jo eilen ihan tohkeissani,kun näin poikasi polilla kun oli tulossa mummin kanssa katsomaan pikkusiskoa[:D]
Essi83 Vauhtiin päässyt keskustelija 24 heinä 2010 #52 Paljon onnea Eemille! [:)] Näin ensisynnyttäjänä on ihan turha kaiketi edes haaveilla noin nopeasta synnytyksestä...
Paljon onnea Eemille! [:)] Näin ensisynnyttäjänä on ihan turha kaiketi edes haaveilla noin nopeasta synnytyksestä...
G gazelle Satasella mukana keskusteluissa 24 heinä 2010 #53 Onnea Noopi ja Eemi!! Pistän tilaukseen samanlaisen synnytyksen, kuin Eemillä![:D]
myrsky Näppärä viestien naputtelija 24 heinä 2010 #54 Huippu ihanaa <3 suuret onnittelut tyttären johdosta Eemille <3
Emilia Puuhakas puhuja 26 heinä 2010 #55 Paljon onnea Eemille ja koko perheellenne neitokaisesta!! Myös Noopille perheineen sydämelliset onnittelut!
Paljon onnea Eemille ja koko perheellenne neitokaisesta!! Myös Noopille perheineen sydämelliset onnittelut!
Hemppa Kommentoinnin ninja Helmimammat 2017 26 heinä 2010 #56 Suuret onnittelut jo kaikille jakautuneille. [:)]