onnenpäivä

youngwoman

Satasella mukana keskusteluissa
Minulla oli jo tässä viikon ajan omituisia tuntemuksia ja vihlaisuja alavatsassa, jouduin jäämään pois töistä jopa yhtenä päivänä huonon olon takia. Aavistelin heti että olisin raskaana koska olimme yrittäneet lasta. Tein testin muutamia päiviä ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää mutta ei mitään. Ajattelin että ehkä keksin itselleni oireita kun toivoisin niin kovin olevani raskaana. Tänään vaistoni heräsivät taas koska en tuntenut oloani yhtään sellaiseksi kuin yleensä kuukautisten alkaessa. Hain testin ja olin melko varma että negaa näyttäisi mutta ei! olen raskaana! hypeimme mieheni kanssa riemusta emmekä vieläkään ymmärrä että tosiaan plussaa se näytti, emme voisi olla onnellisempia 

Jos kaikki menee hyvin ja laskut pitävät paikkaansa, laskettu aika pitäisi olla 22.1.2011[:)]
 
Itse plussasin viime viikolla :)))... Ensimmäinen neuvolakäynti oli eilen, 10. vkolla todennäköisesti olen. Neuvolan ultralla ei paljon mitään näkynyt mutta sairaalaan ensi viikolla ultraan niin sieltä näkee paremmin...

Menkat olleet aina epäsäännölliset, joten voi olla etten ole välttämättä ihan 10.vkolla, voi olla alakanttiin mutta ensi viikolla sen näkee sitten :)...
 
kati_: Käyppäs ilmottautumassa tuossa Tammikuiset-keskustelussa ja tule mukaan jutustelemaan Heinäkuun keskusteluihin [:)]
 
Takaisin
Top