Onnenhetket vauvan kanssa

Onnenhetkiä on joka hetki, miten voikaan toista näin paljon rakastaa! Oon itekkin oudon reipas koko ajan, kotiaskareetka ei tunnu ärsyttäviltä :D
 
Silkinpehmeä takatukka ja tapitus tissin takaa! Ei siinä malta puhelinta näpytellä, kun voi katella toista silmiin!
 
Nenä kiinni olen pojan päälaessa kun on sylissä ja samalla pussata päälaelle, tuoksuu hyvälle ja niin uniikille, miehellä ja kissoilla jokaisella myös se oma tuoksunsa :Heartred
 
oi kamala mikä onnellisuusitkupuuska äsken tuli ja Juha Tapion kappale sai ihan uuden merkityksen kun kuunteli sitä vauva sylissä ja hänen ihanaa hiuspehkoa haistellen :Heartpink
Pistin youtubesta taustamusiikkia kun tässä touhuilen ja sitten tuli tämä kappale https://www.youtube.com/watch?v=F-VTLlgTSd8
Oli pakko istua vauvan kanssa sohvalle istumaan ja itkemään, on se vaan niiiiiin täydellinen pieni ihminen:shy:
 
Minä kylvetin vauvani ekaa kertaa. Toineb nautti lämpösestä vedestä. Puhdas muru nukahti lähes heti rinnalle ja siirsin omaan sänkyyn josta nyt kuuluu tasainen tuhina. Saan myös itse aloittaa nukkumisen vähän leveämmin kun ei heti tarvi pelätä kiepsahtavan toisen päälle. :)
 
Tässä ollaan aamutissillä sängyllä ja vauva nukahti perinteisesti tissi suuhun. Sain irrotettua tiukan imuotteen ja yritin vetää yöpaitaa takaisin rinnan päälle mutta ei :D vauvan pikkukätöset on yöpaidan kauluksessa kiinni :D tämä on juoni!
 
Meillä kävi eilen niin että kun sain tytön irrotettua tissiltä ja vaihdettua nännin tuttiin, nappasi tyttö mun nännistä kiinni koko kädellä ja oikein tiukasti. Siinä sitä sitte oltiin :D
 
Meidänkin tyttö tykkää varsinkin öisin halailla tissiä syödessään. Tosi söpöä! :)
Meilläkin kylvettiin eilen ekaa kertaa. Esikko oli omassa ammeessaan ja tämä kolmeviikkoinen pääsi kohtuammeseen. Alun hämmennysitkun jälkeen neito lillui ammessa oikeinkin tyytyväisenä. :Heartred
 
Meillä on torstaisin saunavuoron yhteydessä kylpypäivä. Hyvin on jännittynyt ilme aina vauvelilla, mutta sinne se aina hiljenee :Heartred
 
Kylpy on kyllä parhautta! meillä on tullut ekat hymyt ja vanhemmat yrittää kilpaa tehdä jotain kivaa, että kaveri hymyilis taas! Iskä jo sille jutteli, ettei malta mennä maanantaina töihin...
 
Ei nyt ihan suoraan ehkä onnenhetki vauvan kanssa mut se kun mies sanoo että harmittaa kun joutuu olemaan niin paljon pois kotoota kun haluais pitää lasta sylissä ja hoitaa jne.

Ja sit tietty se että vauva kaikista kivuista ja muusta huolimatta nukahtaa kuitenkin syliin tyytyväisenä. :)
 
Välillä, kun vauva on sylissä ja juttelen tai touhuan esikoisen kanssa, huomaan yhtäkkiä että vauveli katsoo mua tosi intensiivisesti, oikein tarkkailee ja tutkii kasvoja. Ei siinä voi muuta, kuin katsella toista silmiin ja jutella höpöjä :Heartred
 
Huvittavaa ku välil oottaa et vauva nukahtais et vois touhuta kotitöitä, mut sit ku nukahtaa ja vie makkariin nukkuun niin sit heti tulee jo ikävä ja haluis vauvan jo syliin :D On se vaan niin ihana :) :Heartred
 
Tissin jälkeen typy silmät sikkuralla ja suu leveässä hymyssä katsoi silmiin ja jokelsi useamman kerran "gäääää" :Heartred

Voipi olla että oli unen rajamailla kun aika tavatona 2 viikkoselta, mut mun sydän suli... Taas.. :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Onnen hetkeni kun pikkune kiukutteli pitkään mahaansa kunnes sitten äitini neuvo helpotti. Vauva vatsalleen kovaa vasten ja joha tuli paukkupieruja ja toinen oli tyytyväinen!
 
Mä oon välillä pitäny sylissäni reisien päällä mahallaan, tuntuu pierut lentävän.
 
Takaisin
Top