Onko vielä muita kenellä ei ole ollut ultraa?

salmiakkisisu

Satasella mukana keskusteluissa
Minulla on ultra reilun viikon päästä. Täytyy sanoa, että kyllä on outoa ja epävarmaa olla ns. raskaana, mutta asiasta ei ole kuitenkaan mitään varmistusta. Aiemmissa raskauksissa olen käynyt varhaisultrassa aiemmilla viikoilla ja se muutti kyllä tilanteen. Nyt en pysty raskautta ajattelemaan ollenkaan varmana asiana ennen ultraa. Reilu viikko ja sitten selviää :)
 
Minä. Ultra on huomenna ja jännittää. Esikoinen olis toivottavasti tulossa, viikkoja nyt omien laskujen mukaan 9+3 ja mulla on ollu koko ajan ihan minimaaliset oireet. Onkohan siellä oikiasti mitään?
 
Minulla ei ole ollut ultraa, viikkoja nyt 10.. Ultra vasta 5.6... Tuntuuhan tämä epätodelliselta kun minkäänlaista varmistusta ei ole. Täällä myös esikoinen toivottavasti tulossa :)
 
Mulla kans ultra vasta torstaina. Perjantaina lääkärissä kuuntelivat sydänäänet, mikä kyllä vähän helpotti epävarmuutta. Mutta nyt alkaa taas paniikki nostaa päätään ultran lähestyessä. Niin ja rv 12+2 menossa. Arrrgh, ei jaksa odottaa!!!!
 
minäkää en oo vielä käyny, lauantaina 2.6 päästään! jotenki itellä on kans sellanen epätodellinen olo, vaikka masu on jo kasvanu, eli kyllä siellä jotaki on! nyt viikkoja 11+4.. eka neuvola oli 2 viikkoa sitte ja sillon näky monitorilla voimakas pienen syrämmen syke.. tietenki tässä välissä on voinu tapahtua mitä vaan, on mulla kuitenki nii "raskas" olo et uskosin et kaikki on ok :)
 
Meillä on ultra vasta 12.6 ja huomenna ois eka neuvola... voi kun aika menisi pian ja saisi varmistuksen, että siellä on joku ihana pieni kasvamassa.
 
Torstaina on vasta! Kaksi kokonaista päivää siis vielä odottelua.
Alkuraskaudesta tosin käytiin katsomassa että olen raskaana, mutta siitä on aikaa niin kauan, että kyllä sitä odottaa tuota ultraa. Neuvolassakaan ne ei kuunnellu kerta sydänääniä.
 
Mä en kanssa ole vielä käynyt "oikeassa" ultrassa. Toukokuun alussa ultrattiin muun toimenpiteen yhteydessä. Silloin oli kaikki ok ja ultran mukaan rv 6+5.
Mä joudun nyt odottaan ja jännittään 8.6. asti. Oikeesti on sellanen olo, että haluis tietää nyt ja heti, että onko tuolla masussa kaikki hyvin. Tottakai pieni epävarmuus kulkee mukana niin kauan, kun ei oo varmuutta. Nyt siis 10+3. mulla on muutenkin ollut aika vähän oireita ja sellasina päivinä, kun ei tuntemuksia oo oikeestaan ollenkaan, niin alkaa mietityttää. Mutta pakkohan se on uskoa, että siellä on kaikki hyvin :).   
 
Mulla on ultra vasta 18.6, tuskin täsä malttaa ootella ennää..:P.Ens vkolla on sentään eka neuvolalääkärikäynti, jossa toivottavasti nyt kuuntelevat niitä hipposen sydänääniä. Välistä kyllä tuntuu niinkuin ei enää ees ois raskaana, koska nuo alun raskausoireet on melkeen hävinneet, ei ennää pahoinvointia eikä pääkipuilua tms. Ajoittaisia kohdun kasvukipuja sentään on välistä, mutta muutoin tämä oleminen tuntuu niin kovin helpolta 2-3 viikon takaiseen aikaan verrattuna. Varhaisultrassa en oo käyny, vaikka kovasti kyllä mietinki sitä mahdollisuutta, päätin kuitenki hillitä itteni ja ootella vielä muutaman viikon ensimmäistä ultrausta.
 
Mullakin on virallinen ultra vasta 14.6 eikä millään meinasi jaksaa odottaa.. :) Varhaisultrassa kävin kun oli 6+4, mutta eihän ne silloin osanneet vielä muuta sanoa kuin että kohdunsisäinen raskaus oli kyseessä ja että sykekin näkyi ihan juuri ja juuri.. Olin ehkä vähän turhan hätähousu
 
APUA! Kolmen tunnin päästä ultra, mie olen ihan löysät housuissa kun jännittää :D
 
8.6 on se virallinen alkuraskauden ultra. :) Ei oikeestaa viel jännitä ku enemmän jännitin sitä että saanko pojalle hoitajan siks aikaa mut oma äitillä onki vapaapäivä sillo ni se helpotti :D
 
Vielä kolme raastavaa yötä ultraan. Mieli ailahtelee ja välillä tuntuu, ettei ole raskaana ollenkaan. Neuvolassa ei edes sydäntä kuunneltu. Tai jos on jotain huonosti... Haluan jo tietää KAIKEN vauvastani.

Miten tämä raskaus voi näin hitaasti edetä...? Viikko tuntuu aina kuukaudelta jne.. Näin viime yönä unta, että synnytin rv30 terveen tyttövauvan, jolla oli vaaleat hiukset. Outoa, kun olemme kaikki tummahiuksisia..
 
huomenna on eka ultra, ja viikkoja n.10+6 nyt. vähän kyllä pelottaa että entä jos siellä ei olekkaan ketään. neuvolassa eivät pari viikkoa sitten kuulleet vielä sydänääniä, mutta toivottavasti viikkoja oli vain liian vähän.
 
Edelleen mulla on tunne, että olen kuvitellut koko raskauden. No, kyllähän siihen testiin ne kaks viivaa tuli. Eikä menkkoja ole näkynyt kuukausiin. Silti tuntuu uskomattomalta. Meillähän on takana paljon myös lapsettomuushoitoja ja esikoinen onkin koeputkilapsi. Tämä kolmas on toivottu yllätys jos niin vois sanoa. Ehkäisyä ei ole käytetty pitkään aikaan, mutta lapsettomuuden vuoksi en nyt suoranaisesti raskauteenkaan uskonut. Tässä sitä ollaan, jos tämä ei ole pelkää unta. Vielä viikko!
 
Mansikkamaa: Niinpä, samaa mietin. Miksi sen pitää olla tuskaiset 9kk ja meneekö aika koko ajan näin hitaasti! Ylihuomenna ultra, jee. Kaksi yötä jouluun siis..
 
Mulla eka ultra vasta 21.6. Voi, mitä raastavaa odotusta! Tuntuu tosiaan, et viikot matelee ja yks päivä tuntuu viikolta ja viikko kuukaudelta. Sit kuitenkin kun masu alkaa kunnolla kasvaa, niin hujahtaa varmaan ihan liian nopeesti.. :D
 
Meillä on 1. ultra 15.6. ja odotan sitä jännityksellä.

Edellisellä kerralla alkuraskauden ultrassa kävi niin, että sikiöstä ei enää löytynytkään elon merkkejä. Pettymyksen tunne ja suru on edelleen niin tuoreessa muistissa, että en haluaisi kokea sitä uudelleen... Lapsen saanti on kuitenkin aina ollut haaveena (olen 41v.), mutta en ole tullut raskaaksi ennen viime syksyä.
 
Moikka!
Mustakin alkoi tuntua, et kaikki muut on käynyt jo! No mullahan laskettuaika on vasta 25pv, joten ei kai se ihme olekkaan :) Ultraan on vielä reilu viikko eli 11.6. aamulla pääsen. Mulla on ollut lähes oireeton koko alkuraskaus ja välillä mietityttää ja pelottaa tämä esikoisen odotus. Toivottavasti kaikki on hyvin!
Mukavaa odotusta meille joulukuun häntäpääläisislle :)
 
Takaisin
Top