Onko vauvallanne työnimi?

Keskustelun 'Tammikuiset 2022' aloitti Bella Swan, 1 kesä 2021.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

Papu, Pikkukakkonen...Onko teillä työnimeä vauvalle?
  2. Elfrida Aloittelija

3. Vilja. Tuttu foorumilla Tammikuiset 2022

Tästä puhuttiin aiemmin miehen kanssa, eikä meillä kyllä oikein molemmilla leikannut mikään nimi. Mies sanoi, että työnimi tulee sitten aikanaan. Olenkin puhunut vauvasta joko "Pienenä" ("Pieni" kasvaa vatsassani) tai sitten "Vauvana" ("Vauva" kasvaa vatsassani).
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  4. Kajastus Peruskäyttäjä Tammikuiset 2022

Ensimmäisellä oli ihan selkeä mahanimi jo kauan ennen kuin edes haaveiltiin vauvasta. Kuopus ja tämä nyt jäämässä ilman. Toki heittelen aina kaikenlaisia nimiehdotuksia miehelle ja saatan käyttää niitä muutamankin päivän. Yleensä eivät ole saaneet kannatusta :grin
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Annisofia Aloittelija

Meillä vaihtelee kumppanin kanssa nimitykset, mutta mikään ei ole vielä jäänyt pysyväksi. Raskaus+ sovelluksella näkee minkä kokoinen vauva on sillä viikolla verrattaen esim hedelmiin, joten puhumme välillä kokoon viitaten pienokaisesta:happy: esim tällä viikolla hän on persikka! Ystäväni kanssa leikittelemme nimillä ja meitä yhdistää nimi Tellervo. Joten puhumme välillä ”Tellestä”:joyful:
    Mutta ”bebe, pieni, vauva” ovat aika yleisiä vielä :)
    • Hauska Hauska x 1
  6. Vilja. Tuttu foorumilla Tammikuiset 2022

Pikkuinen on muuten kans yksi nimi, millä vauvaa on nyt kutsuttu :joyful: Ja haha, mun mies kutsui minua beibemamaksi :rolleyes: "Pitäähän beibemamalle ruokaa tehdä".
  7. Mio Aloittelija

Meillä on tytön ja pojan nimet jo valmiina. Vaihdellen kutsutaan jommallakummalla etunimellä. Ajoittain totean miehelle että sinun tyttäresi/poikasi/jälkikasvusi riehuu tms.

Esikoinen oli sintti, vielä pitkään syntymänsä jälkeenkin.

Jaa tämä sivu