Sharmander
Asioista perillä oleva
Mun esikoinen oli pullea vauva. Siis oikeesti PULLEA. Puoli päätä poskia, ei pelkästään vauvanpyöreä. Oli koko pienuusaikansa semmonen vanttera, ei makkaroita tms mut semmoinen tiivis kuin tiiliskivi. Kasvaa jurrutti samaa plussakäyrää aivan koko ajan. Leveät hartiat ja tasapaksu. Tyttölapsi kun on sain kuulla niin vauvana kuin isompanakin että ompas pienestä naisesta ”tullut” topakka tyttölapsi. Mä surin sitä kommentointia, ottaen huomioon että lapseni ei syönyt lainkaan eineksiä, ei karkkia, ei mitääm. Tein kaiken itse, sormiruokaili. Olin nihkee ja tiukkis näissä. Nyt isompana on edelleen miehen suvun mallinen, urheilullinen ja lihaksikas tyttö. Mut ei semmoine pajunvitsa kuin osa on.No tottakai lapselle ostetaan päälle istuvia vaatteita. Isolle isompia kun pienelle. Jos lahje vaatii lyhennystä, sitten lyhennetään, ihan niinkuin hoikalle lapselle isketään henkselit että pysyy pöksyt päällä.
Mulla on yksi lapsista ylipainoinen, pienestä asti ja nyt teiniiän kynnyksellä normalisoitunut tämä puoli, pitkä kaunismuotoinen nainen tulossa. "kilot varreksi muuttuu" niinkuin joku viisas mulle joskus sanoi. Kauheasti tullut negatiivista kommenttia painostaan pienen elämän aikana, ikäänkuin muita ominaisuuksia lapsessa olisikaan. On syynätty kaakaonjuonnista lähtien syömistään, ihmettelen jos ei jotain arpia ole sisäänsä tästä rakentanut.
Peiliin olen asiassa tuijottanut tiukasti ja syyllistänyt niin itseä kuin muitakin. Mutta Kas kummaa sieltä onkin löytynyt armoa ja rakkautta, koen että tämäkin kokemus on tuonut enemmän kun vienyt. Paino on vain yksi ominaisuutemme, eikä ollenkaan sieltä tärkeimmästä päästä.
Exbulimaatikolle ollut mahtava opetus tämäkin.
Inhoa käyräuskovaisuutta kohtaan tämä kyllä on kasvattanut, ihan vaan omalla kohdalla, omista lähtökohdista kun elämää tässä tulee tsiigattua.
Keskimmäinen oli myös pyöreä vauva mut 2v kohdalla kaikki alkoi sulamaan. Vartta vaan tuli ja nyt jäpikkä on langanlaiha urheilijapoika, paino ollu sama 1,5v ja pituutta tullu 10senttiä. Syö kaikkea ja paljon. Mikään ei tartu.
näin niitä samastakin sopasta voi kasvaa monennäköistä menijää