onko teillä tatskoja/lävistyksiä? missä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja cappucino
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itselläni on kolme eri tatuointi'kokonaisuutta' (joku voisi siis mieltää, että minulla on useampi tatuointi, mutta vaikka ne ovat eri aikoihin tehty ja osittain hyvinkin kaukana toisistaan, miellän itse ne kokonaisuuksiksi ja puhun minulla olevan kolme tatuointia) ja traguslävistys, sekä napakoru. Lisäksi olisi kolme reikää kummassakin korvalehdessä, mutta en käytä niissä koruja, sillä mieleisiä ei oikein ole löytynyt 'nykytyyliin'.

Aiemmin minulla on ollut myös philtrum (medusa), kulmakoru kaksikin kertaa ja kaksi helixiä (ne tuhosin tyhmyyksissäni teini-iässä, kun en suostunut pipoa käyttämään ja palellutin korvani kipeästi!)

Mulla oli silmien välissä lävistys, mutta jouduin sen aika pian ottamaan pois kun kasvoi ulos... Korvissa on useampia reikiä ja yksi itse rustoon tökätty reikä, mutta tällä hetkellä korvissa vain yhdet 8mm tunnelit. Melko au naturel tällä hetkellä siis. :)

Oletteko saaneet kommentteja näkyvistä lävistyksistä tai tatuoinneista?

En ole saanut pitkiin aikoihin kommentteja mistään tatuoinneista tai lävistyksistä. No lävistyksiä ei kyllä oikein kukaan nää tai huomaakaan. :) Tatuoinneista joskus kysytään merkityksiä, mutta tosiaan, ei kukaan ole mitään pitkään aikaan sanonut.

Kummitätini inhoaa tatuointeja ja lävistyksiä, hänen luonaan pyrin aina peittämään tatuoinnit. Yhdestä hän ei tiedä vieläkään varmaan mitään, eikä tarvitsekaan. Turhaan vanhaa ihmistä moisella kiusata :)

Tarkoitus olisi ottaa vielä lisää tatuointeja, niin että lopulta voisin puhua yhdestä isosta tatuoinnista. :)

Mulla on yksi tatuointi alavatsassa, se ei kärsinyt mitenkään raskausaikana.

Lisäksi mulla on kieli-, napa- ja genitaalilävistykset, ne sain kaikki pidettyä koko raskausajan.
Mulla oli myös nännilävistys, mutta otin korun pois raskauden puolivälin paikkeilla, eikä sitä voi tietty yrittää nyt takaisin kun imetän.

Muokattu viimeksi:
Mä oon tatuoitu naamasta varpaisiin... Puol selkää, kyljet, osa mahasta ja toinen jalka on vielä paljaana :P Ja naamassa on vaa pientä ja toisessa reidessä on vielä tilaa. Miusta tuntuu että yhdestä tai kahdesta tatuoinnista sanotaan enemmän. Ainakin silloin kun itellä oli vaan puolikkaat hihat ni vähän väliä joku kyseli että miksi ja kai sä tajuut että noita ei saa enää pois. Nyt ei enää kysellä, eli joko oon menetetty tapaus tai sit nää tatuointitarinat jne on vaan hiljalleen tehnyt tatuoinneista niin yleisiä et jengi on tottunu.

Lävistyksiä on enää 16mm tunnelit ja yks genitaali. Viimeinenkin nännikoru hylki kun tulin raskaaksi ja nännit kasvoi eikä ollut riittävän pitkää tappia. Muuten oisin varmaan pitänyt imetyksen ylikin korua, ottanut vaan siksi aikaa pois. Kaikenmaailman lävistykset oon kokeillut mut mulla pysyy korut tosi huonosti. Ennemmin tai myöhemmin tekee arpea, paiseen ja/tai hylkii kaikki. Vasen nänni on kait arpeutunut umpeen (lävistetty neljä kertaa) kun maitoa tuli vain hiukan nännipihan kautta mutta ei yhtään nännin kärkeen. Pah.

Mulla on yläselkä lähes kokonaan tatuoitu (3 kuvaa), napakoru ja korvissa jonkin verran reikiä. Alahuulessa oli piikki, mutta jouduin ottamaan sen pois, kun alkoi rouhimaan hampaita ja ikenet vetäyty :/

Harvemmin tulee kommenttia enää nykyään, kun kuvaa ja reikää alkaa olla joka toisella tyypillä. Kuvia aion laitattaa lisää, seuraavaksi toinen olkapää, kunhan saan kuvan piirrettyä :)

Vähän jänskättää, että miten ton napakorun kanssa käy, sitten kun joskus raskaudun...

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app

Minulla ei oo ku korvissa reiät.. en oikein koe minun jutuksi tatskoja mut ei mul mitään niit vastaankaan ole. Voisin ehkä poikani nimen laittaa iholle tms mut ei oo nii suurta intoa sit kuitenkaan. :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Tällä hetkellä kolme tatskaa,lisää tulee kunhan varat antaa myöten :grin Noista km tulee muistokuva seuraavaks.
Lävistyksiä ei olekaan kun korvissa toisessa kolme,toisessa neljä.Joskus haaveilin kielikorua,napakorua ja mitä näitä nyt onkaan mutta tulin siihen tulokseen että tatuoinnit on enemmän mun juttu :)

mulla on molemmissa korvissa neljä korvista, kielilävistys, napalävistys ja kolme tatskaa. tatskat on sellaisilla alueilla, että ne pystyy peittämään tarvittaessa. napakoru on ollut tytön raskausajasta lähtien poissa, otin korun pois, kun maha alkoi kasvaa ja testasin synnytyksen jälkeen, onko lävistys vielä auki. korua en kuitenkaan laittanut, koska siihen aikaan tyttöä piti kanniskella ym. ja pelotti, että mahdollinen koru tarttuu johonkin. testaan varmaan uudelleen tän vauvan syntymän jälkeen, vieläkö reikä on auki. lävistyksiä en enää halua (paitsi ehkä pienen nenään :)). haluaisin vielä neljännen tatskan, paikan jo tiedän, mutta kuva on vielä epäselvä. en tiedä, haluaisinko jatkaa samaa aihetta, mitä noi edelliset on vai mitä.

kommentteja en ole juuri tatskoista saanut, joskus vain joku sanonut, ettei tiennyt mulla olevan tatskoja. mun isä vetäisi pienet kierrokset, kun kerroin ekasta tatskasta, mutta sittemmin hänkin on tottunut siihen, että mulla vaan on tatskoja enkä mä niitä ala peitellä.

kolme tatuointia löytyy : olkapäästä isohko
cameokoru-tyylinen soikio,jossa ruseteissa lasten nimet sekä ruusu keskellä, ranteesta tribaalityylinen ikuinen rannekoru (joo, se oli ensimmäinen kuvani :grin ) & yläselästä keiju. seuraavaksi haluan rintaan old school-pääskysen !
nenälävistys oli, mutta piti poistaa allergisen nuhan takia... :sad001 korvissa kolme reikää, joista tällä hetkellä vain yksissä korut .
minulle lävistykset & tatuoinnit eivät ole mikään muotijuttu, enkä ikinä ottaisi kuvaa iholle hetken mielijohteesta!

Muokattu viimeksi:
Itsellä olkapäässä ja nilkassa tatuoinnit (niitä tahtoo ehdottomasti lisää :cool01) ja enää vain nenässä lävistys. Ennen oli kolme kummassakin korvassa ja huulessa, mutta eipä syystä tai toisesta ole enää. Nenäkoru on jo teinitytöstä asti ollut niin saa ollakin hamaan loppuun asti, mutta kyllä sitä useasti kuulee kommentteja tyyliin "sä oot kuitenkin jo kolmekymppinen ja tulossa äidiksi, niin eikö olis aika ottaa pois jo?"

Itsellä olkapäässä ja nilkassa tatuoinnit (niitä tahtoo ehdottomasti lisää :cool01) ja enää vain nenässä lävistys. Ennen oli kolme kummassakin korvassa ja huulessa, mutta eipä syystä tai toisesta ole enää. Nenäkoru on jo teinitytöstä asti ollut niin saa ollakin hamaan loppuun asti, mutta kyllä sitä useasti kuulee kommentteja tyyliin "sä oot kuitenkin jo kolmekymppinen ja tulossa äidiksi, niin eikö olis aika ottaa pois jo?"

Olen aina ihmetellyt näitä kommentteja! :O Millä tavalla lävistykset liittyy mitenkään iän karttumiseen tai äitiyteen? :O Onko kukaan muu saanut kuulla tämäntyyppistä? Itse en kyllä, onneksi. :)

Höh.. eihän ne liitykään! Ei lävistykset tai tatskat tee huonoa äitiä.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Mun äiti totes kans tyytyväisenä et vihdoin sulla on toi vaihe mennyt ohi lävistyksien suhteen. Taisin aika rumasti sanoa että oon vaan kyllästynyt yrittämään kun mulla ne ei parane, onneks on vielä viis jäljellä. Tajus olla kyselemättä enempää kuin ei näkynyt kuin korvat mut silti piti vielä todeta et ehkä se on hyvä niin... Huoh. Mummikin suree kun ei näitä tatuointeja saa pois.

Isä aina puhui lävistyksistä niin rumasti että piilottelin tatuointeja viimeiseen asti. No olin sen luona yötä kun se tuli huoneeseen kun olin vaihtamassa paitaa ja silloin oli jo molemmat hihat täynnä. Virnisti ja totes vaa että siistit tatsat. No se siitä sitte :P

On kyllä hyvin epämiellyttävä ja ärtyy ainakin kun on nuha... Et hyvin inhottava pitää jos on nuhassa jatkuvasti vaikka ei tulehtuisikaan.

Mun yksi tatuoitu kaveri, kahden lapsen äiti, saa monesti hirveää huutelua osakseen. Ihan kuin se äitiys olisi ulkonäöstä kiinni... :angry3

Itse olen himoinnut pitkään tatuointia, mutta aina se "ylimääräinen" raha on mennyt johonkin "järkevämpään". :grin

Mulla on yksi tatuointi, jonka haluaisin teettää paremman näköiseksi ja ehkä jatkaa jotenkin.
Olen haaveillut ties minkälaisesta tatuoinnista, huuma laskee ja nousee välillä. Se on vaan se raha, että mullakin kuten Miramaria sanoi, niin se ylimääräinen raha menee aina johonkin "järkevämpään".. eli kahviloissa istumiseen kakulla ja teellä vaikkapa.. :p

Lävistyksiä mulla on ollut alahuulessa, ylähuulessa, ja septum, nyt on vaan kaksi rengasta nenänpielessä ja niiden voisin sanoa olevan siinä elämäni loppuun asti, ovat niin osa minua :D ..
Suun ympäriltä olen ottanut pois siksi, kun olivat epämukavat ja puraisin koruja usein ja hampaista lähti pikku palasia ja kiillettä hinkkaavat tapit.
Korvissa on aina ollut reikiä. Molemmissa on industrialit ja pari lävistystä korvanlehdissä vierekkäin.
Napakorukin oli viime vuonna, sitten se jostain hankauksesta vähän tulehtui ja otin tyhmänä miehen neuvosta (jolla ei itellä ole yhtään lävistystä) korun pois ja reikä meni umpeen.
Haaveilen, että otan uuden reiän napaan sitten raskauden jälkeen, kun maha on asettunut.
Haaveilen myös genitaalialueen lävistyksestä, mutta sekin on semmonen hintaluokaltaan satasen, mihin "ei ikinä löydy varaa", kuten tatuointeihin. Kai sitä vaan pitäis repäistä joku päivä ja mennä vaan eikä miettiä liikaa niitä rahoja, kun kuitenkin menevät sitten johki turhaan.

Pidän siitä endorfiiniryöpystä lävistämisen jälkeen :) pää pilvissä lentelyä on ihan.

tällä hetkellä alahuulessa (vasemmalla) ja ylähuulessa (oikealla) korvissa 10mm venytykset ja niiden lisäksi kaksi tavallista reikää... :) on ollut myös joskus nenässä ja kielessä... :) tatuointi kovan himoinnin alla kunhan vaan saisi rahat kokoon... :)

itse olen huomannut tämän kaveripiirissä, raskausaikana jo lähtee lävistykset pois, eikä niitä enää takaisin laiteta kun "lävistykset ei kuulu äideille"... :eek: ei se lävistämättömyys tai tatuoimattomuus äitiä tee... eikä myöskään ns. "normaali" ulkonäkö, eli hiuksetkin värjätään esim. ruskeiksi synnytyksen jälkeen (ennen on saattanut olla vaikka punaiset) jne... :)

Takaisin