Onko teillä puolisosi kanssa ns. omaa rakkausbiisiä?

Sohwia

Sanavalmis juttuseppä
Marraskuunmammat 2015
Elomammat 2017
Kuinka monella teillä on teidän puolisosi kanssa oma rakkausbiisi? Meillä ei miehen kanssa ole oikeastaan sellaista, kun meillä on sen verran erilainen musiikkimaku, ettei löytyisi sopivaa. Ainoa rakkausbiisi voisi olla meidän häävalssi eli Akselin ja Elinan häävalssi.
Tämä tuli mieleen siitä, kun kaverini on menossa ensi kuussa naimisiin ja heidän rakkausbiisi on Juha Tapion Kaksi puuta. He ovat siis tavanneet toisensa ensimmäistä kertaa festareilla, jossa Juha Tapio esiintyi ja kyseisen kappaleen he kuuntelivat siellä yhdessä. Siitä lähtien kyseinen kappale on ollut tärkeä heille ja nyt se onkin myös heidän hääkappale. :)
 
Meidän biisi on Kotiteollisuuden Minä olen, vaikka ei rakkauslaulu olekaan. Meille tärkeä kappale ja hääkutsussakin luki "Anna minulle kätesi, anna lupaus huomisesta" :)
 
Meillä ei ole varsinaisesti yhtä tiettyä, mutta häävalssi (Maijan ja Jannen häävalssi) on toki sellainen merkityksellinen kappale, joka pitää aina tanssia, jos se vaikka häissä soitetaan. :) Yksi, mistä molemmat tykätään, on Zen Cafen Huonot päiväsi. Se on mielestäni parhaimpia suomenkielisiä rakkauslauluja.:Heartred
 
Meillä on joitain, mitä kuunneltiin yhdessä kun seurusteltiin (olin 17-v). Näitä on Minttu sekä Ville, Tuu mun vaimoksein, Romanssi Toni Wirtasen laulamana ja Apulannan Kolme vuotta (mennään naimisiin).
 
The Chainsmokersin Closer soi auton radiossa juuri silloin, kun päätimme hääpäivän loppukesästä/syksyllä 2016 :love7
 
Meidän yhteinen biisi on niinkin kauhea kun Mahtava peräsin ja pulleat purjeet :grin:wideyed:
Se soi radiosta ihan tapailun alkuvaiheessa, kun ajettiin yhdessä Meripäiville, ja sen jälkeen on vaan ollut meidän kappale. Tulee olemaan myös meidän humoristinen hääkappale, vaikka rinnalla varmasti on joku vähän herkempikin :happy:
 
Takaisin
Top