Onko teillä paljon läheisyyttä?

Nyt kun on vauva, niin pidemmät hellittelyt on harvinaisempia. Kun kävellään täällä kämpässä, niin matkalla annetaan pusuja ja sanotaan kivoja juttuja toiselle. Mies moneen väliin myös silittelee yms. Illasta kun mennään nukkumaan niin halitaan hetki. :happy:
 
Ei ole, enkä sitä edes kaipaa. Mies varmaan kaipaa, mutta minua ärsyttää kosketus, joskus jopa pojan läheisyys ahdistaa, onneksi harvemmin kuitenkin. Minun läheisyys- ja kosketusmittarini täyttyy aika nopeasti, ja sen jälkeen koen kosketuksen jopa inhottavana.
 
On meillä aika paljon. Arkisesti halitaan ja pussaillaan aina välillä kun toisen ohi menee, iltaisin jos on aikaa, istuskellaan yhdessä. Olen varsin fyysinen ihminen ja tarvitsen aika paljon fyysistä läheisyyttä, kosketusta, seksiä jne. Mies on välillä turhautunut, koska ei tarvitse ihan niin paljoa. Ollaan haettu sellaista sopivaa keskitietä, jotta kumpikin on tyytyväinen.
 
Onhan sitä läheisyyttä aika paljon. Halaillaan, pussaillaan ja illalla vaikka tehtäisi eri asiaa saatetaan olla kylki kyljessä. :)
 
Ei ole, enkä sitä edes kaipaa. Mies varmaan kaipaa, mutta minua ärsyttää kosketus, joskus jopa pojan läheisyys ahdistaa, onneksi harvemmin kuitenkin. Minun läheisyys- ja kosketusmittarini täyttyy aika nopeasti, ja sen jälkeen koen kosketuksen jopa inhottavana.

Voin kuvitella tuon tilanteen. Meillä on huonosti nukahtava vauva, ja kun viimein maidon ja paijaamisen jälkeen saan hänet unille ( ja tiedän, että joudun syöttämään vauvan myös yöllä ) niin ei aina todellakaan huvita mikään muu kuin nukkuminen, mistä mies taas loukkaantuu, vaikka on itse saanut tehdä omia juttujaan tuntikaupalla.
 
Takaisin
Top