Onko teillä foliopallo(ja)?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Oletteko hankkineet lapsille foliopalloa? Millainen pallo tänä vuonna löytyy? 🎈

Me satuttiin käymään keskustassa viime viikonloppuna ja ilmapalloja tuli vastaan. Ostettiin siis silloin pallot ja lapset pääsi itse valitsemaan. Esikoinen halusi Harry Potter pallon (pallossa tupien värit ja eläimet) ja kuopus helikopterin. Vähän kyllä mietityttää homman mielekkyys. Esikoinen alkaa olla jo aika iso ja viime vuonna jo oli vähän sen oloinen että kyllästyi palloon (silti sen taas halusi) ja kuopus leikkii pallolla niin rajusti ettei taida olla pitkäikäinen. Muutenkaan en halua ostaa turhaa tavaraa. Mutta lapset on selvästi mulle tässä heikko kohta. 😅

Kyllähän foliopallot kuuluvat vappuun! Ostetaan muuten niin vähän krääsää ja käytetään kaikki aivan loppuun (istun tälläkin hetkellä mieheni reikäinen t-paita päällä😆), joten haluan juhliin aina vähän jotain spesiaalia. 😊 Muutama vappupallo ei tätä maailmaa kaada. 🎈🎈🎈

Meillekin ostettiin just eilen pallot kummallekin lapselle. Itsekään en pidä muovikrääsästä, mutta monien muiden ympäristötekojen mittapuulla vappupallojen välttely tuntuu aika piiperrykseltä. Ja onhan toi lasten riemu ihanaa seurattavaa. Esikoinen julisti että on paras vappu ikinä.😂 Sai itse valita pallonkin. Halusi nimenomaan kauniin eli valitsi lilan delfiinin. Kuopus ymmärsi ainakin jonkin verran koiran päälle. Kiitivät loppupäivän pitkin kotia niiden kanssa😂

Mä meinasin ostaa ihan vaan itselleni vappupallon kun ei oo lapsia. Varmaan jos löytyy joku Star Wars aiheinen. 🤣 Kissa voi sitten vaikka ihmetellä sitä kun leijuu ilmassa jos käyn vielä ostamassa.....

Mie oon useampana vuonna ostanut pallon vain itselleni. 🤭
Juu oon mä ennenkin ostanut, kerran semmoisen apinan ostin. Ja virheellisesti tuli kerran ostettua semmoinen mikä on maassa vaan, kun on kissa niin eihän se kauaa ollut ehjä. 🤣 Kun kaiken lisäksi se oli semmoinen kissan muotoinen vieläpä. Ei kissa yhtään tykännyt siitä selvästi.

Kaksi pyöreää Bluey/Tuuri-palloa hankin lapsille. Molemmille siis samanlaiset, ettei tarvisi tapella 😁 tykkäsivät! Muotopalloissa oli Tuurit ja Pommot jo loppuneet, mutta nää melkein hienommat koska kuvassa molemmat koirat :)

Takaisin