Onko teillä auto/autoja?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko taloudessanne auto tai useampi? Millaiset autot löytyy?

Meillä ei ole autoa eikä kummallakaan ajokorttiakaan.
 
Molemmilla on ajokortit ja omat autot. Toinen on farmari pienellä bensakoneella ja toinen pikkupaku dieselkoneella. Asutaan maaseudulla, mies ajaa pitkää työmatkaa ja lapsen hoitopaikkaankin on yli 5km. Julkisilla ei täällä paljoa pysty liikkumaan.
 
Miehellä on ajokortti, minulla ei. Autoa meillä ei ole, eikä ole missään vaiheessa pohdittu sellaisen hankkimista.
 
Miehellä on auto, isohko farmari. Auto on aika pakollinen kun julkista liikennettä ei ole täällä juuri ollenkaan.
 
On kaksi autoa, koska asutaan maaseudulla ja käydään aivan eri suunnissa töissä.
 
Löytyy kaksi hlö autoa(5+7 paikk.). Lisäksi traktori ja mönkijä. Itse haluaisin ajaa mopolla. Ajopelit kyllä lisääntyy lasten kasvaessa, landella liikkumisen vapaus vaatii niitä. Ajokortitta olisi kun kala kuivalla maalla täälläpäin.
Vaikka se hevosilla liikkuminen sopisi kyllä oikein hyvin myös! Ei vaan meinaa yhteiskunta olla enää sillä kannalla..
 
On auto, 7-paikkainen tilaihme. Työmatkat vaativat auton käyttöä, eikä julkista liikennettä ole ollenkaan.
 
Meillä on kaksi autoa, toinen bensalla ja toinen sähköllä. Molemmilla on ajokortti. Julkinen liikenne on seudulla ihan toimivaa, mutta meidän tarpeisiin ei toimi. Työpaikalleni ei kulje mikään julkinen liikenne ja mies ajaa vain pitkää matkaa. Kaupungissa kuljetaan myös sähköpyörällä.
 
Onko millainen toimintasäde sähköpyörällä? Tai siis ajaako sillä vaikka 50km lähes kepeästi :grin?
Enpä osaa kyllä sanoa. Ei ole tullut rajat vastaan näillä kulmilla. Meillä ei ole pitkä matka mihinkään muualle kuin minun työpaikalleni. Pyörään on mahdollista hankkia myös tupla-akku ja tuo on tavarapyörä eli vara-akku mahtuisi aina mukaan, jos olisi tarvetta. Kepeää meno on kyllä!
 
Meillä on kaksi farmaria, miehellä ja minulla omani. Asutaan sen verran metsässä ettei ilman autoa pärjäisi kun koulubussi on ainoa julkinen mitä löytyy. :hilarious: Lapsen hoitopaikkaankin on matkaa joten näillä mennään seuraavat 6 vuotta ainakin.
 
Meillä on yksi ladattava hybridi, jolla pääsee pelkällä sähköllä kesäisin 60 km, talvisin jos pakkasta, 50km. Molemmilla on ajokortti, mutta mies käyttää autoa työmatkaan toimistolle. ( julkisilla menisi reilut 2h yhteen suuntaan, autolla 35min )
 
Meiltä löytyy 3 autoa, yksi minun käyttöön, toinen miehen sekä vielä miehen työauto.
 
6 autoa tontilla mutta 2 ajossa. Kummallakin on kortti. Toinen käyttö auto on rekisteröity pakuksi, halvemmat verot. Ja jos liikutaan koko perheellä mennään 5 paikkasella autolla. Asutaan maalla niin autot on pakollisia, koska täältä ei tuo julkinen kulje.
 
Takaisin
Top