Onko teillä (tai onko tulossa) aito kuusi vai tekokuusi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olen vannoutunut aidon kuusen ystävä ja joskus taisin jopa julistaa, ettei ole joulua ilman aitoa kuusta. Nyt on tilanne, kun asutaan väliaikaiskodissa kerrostalossa, mies ilmaisi ettei välttämättä tahdo raahata kerrostaloasuntoon oikeaa kuusta. Mietitään siis tekokuusen hankintaa, mä hieman pitkin hampain, mutta ehkä sellainen nyt sitten tänä vuonna tulee. Ellen sitten itse rupea retuuttamaan sitä puuta tän mahan kanssa
Ei meilläkään ollut pussitettu. Haettiin pulkalla metsäkuusi läheiseltä kukkakaupalta, lumettomina vuosina yksi kantoi latvaa ja kaksi oli tyven päässä. Kuusi painaa yllättävän paljon tuoreena, kolme pikkuista naista sai tehdä paljon töitä. Portaikoissa ei mahtunut kuin kaksi kerrallaan kantamaan.Meillä ei ole hissiä, eikä osteta kuusta, vaan haettaisiin isäni metsästä, niin ei olisi verkkopussia valmiina Saa nähdä nyt, mihin ratkaisuun päädytään lähempänä joulua, kuusihan tulisi sisään ja koristellaan tasantarkkaan 23. päivä, oli sitten aito tai ei niin tästä perinteestä en luovu