Onko teidän mielestänne plussa ???

MirreR

Silmät suurina ihmettelijä
upload_2019-7-26_10-12-48.jpeg
onko plussa näkyy haaleasti mutta silti selvästi testissä. eilen ja tänään tehdyissä haaleat viivat..epäsäännölliset kuukautiset kierto päivä 41 ja yleensä kuukautiset alkanut 36 kp oireita on mutta olen ajatellut että johtuu siitä kun valvonut monta päivää aika myöhään
 
View attachment 80438onko plussa näkyy haaleasti mutta silti selvästi testissä. eilen ja tänään tehdyissä haaleat viivat..epäsäännölliset kuukautiset kierto päivä 41 ja yleensä kuukautiset alkanut 36 kp oireita on mutta olen ajatellut että johtuu siitä kun valvonut monta päivää aika myöhään
Voi olla plussa mutta tuo testi jos on rfsu se on antanu myös vale plussia monella! Sun näyttää kyl aika tummalta viivalta kyl jos se vahvistuu on kyllä +!
 
Musta näyttää plussalta. :) Näkyy punaista niin ei luulisi olevan viivanpaikka. Tee uusi testi parin päivän päästä niin luulisi tulevan vahvempi viiva. Varovaiset onnittelut!
 
Mun mielestä on, mutta toki olen kuullut että rfsu antaa just paljon valeplussia. Tuo kuitenkin sen verran vahva että uskoisin plussaksi! :happy: Tässä mun plussa samalla testillä 4+0, ja tuossa sun omassa enemmän väriäkin :happy:
 

Liitteet

  • IMG-20181203-WA0015.jpeg
    IMG-20181203-WA0015.jpeg
    6.6 KB · Katsottu: 219
Kannattaa ottaa vaikka prechekillä vielä testi tai sit vaa clearbluella. Mut uskaltaisin tähä testiin sanoa että on plussa :angel1 laita sit infoo miten käy jos testaat toisella testillä:angelic:
 
Jätin minipillerit 13 päivää sitten pois ja ovis oli kutakuinkin niihin aikoihin. Nyt menossa Dpo 12. Testasin eilen rfsu herkällä puikolla ja olen näkevinäni testissä 2 viivaa. Onko muilla kokemuksia samaisesta testistä, että näyttääkö ”haamuviivaa” ihan muutenkin. Olen nyt kyseisiä testejä tehnyt 4 kpl ja muut selkeästi negoja, paitsi tämä yksi, jonka testasin tänään aamulla. Mulla on alavatsassa ollut nippailua ja todella väsy kokoajan.
Onko tää teidän mielestä plussa?
 
Jätin minipillerit 13 päivää sitten pois ja ovis oli kutakuinkin niihin aikoihin. Nyt menossa Dpo 12. Testasin eilen rfsu herkällä puikolla ja olen näkevinäni testissä 2 viivaa. Onko muilla kokemuksia samaisesta testistä, että näyttääkö ”haamuviivaa” ihan muutenkin. Olen nyt kyseisiä testejä tehnyt 4 kpl ja muut selkeästi negoja, paitsi tämä yksi, jonka testasin tänään aamulla. Mulla on alavatsassa ollut nippailua ja todella väsy kokoajan.
Onko tää teidän mielestä plussa?

Tuliko se plussa iha sen ajan sisällä vai roskisplussa? Mä oon viimeaikoina testaillu ku ollu sitä outoo yökötystä ja siin oli kaks niit testei nii tää joka on aamupissasta otettu näytti perinteistä roskishaamua jos iha tarkkaan katto kirkkaan valon ääressä. Taisitten mulla on vaan viivalasit. Kokeile toista merkkiä vielä
 
Katoa se on sitten positiivinen apteekin testillä vahvempi plussa ja vai tunnin pidättämisellä
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    38.7 KB · Katsottu: 231
Onneks olkoon:Heartred toi tunne oli huikee! Mä nauroin ja itkin ja panikoin kun ilmesty haalee viiva testiinlaughing6 ja kaikki samaan aikaan...
 
Onneks olkoon:Heartred toi tunne oli huikee! Mä nauroin ja itkin ja panikoin kun ilmesty haalee viiva testiinlaughing6 ja kaikki samaan aikaan...

Kiitos...
Kyllä kaikki tunteet käyty läpi enkä vieläkään usko todeksi.... jospa sitä tilaisi sitten maanantaina neuvola ajan
 
Siis kyllä aivan varmasti... Kyllä nää on vaan niin isoja asioita elämässä, että ihme jos ei ''vähän'' tunteet myllertäis. Hirveesti tsemppiä sinne ja onnea odotukseen:love7
 
Onnea! :Heartred Tosiaan ihan normaalia että käy kaikki tunteet läpi. Myös ne "negatiiviset" vaikka vauva olisi toivottu. On nää sen verran isoja asioita. :)
 
Takaisin
Top