Onko tämä teidän mielestä plussa vai mikä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
oota viel siihen torstaihin, eihä siihen oo ku pari pv, mut jos sua kovin rassaa epätietoisuus nii osta se digitaalinen raskaustesti se kyl näyttää ootko vaiko etkö.. :) ite tein pari normaalia ja ton digitaalisen viel päälle ja nyt sit rv 11+2.. :)

En olisi sunnuntaina tehnyt jos ei olisi terveydenhoitaja niin määrännyt, mutta jäi niin nyt tuo vaivaamaan niin oli pakko testata tänä aamuna. Tein tuollaisella liuskalla ja näytti negaa.. Kannattaisiko kuitenkin torstaina vielä tehdä, vai olisiko sen luiskan pitänyt näyttää tänään jotain.. 

Haamuviivoilla minunkin kaksi raskautta ovat näyttäytyneet:) Toistet testit näyttää herkemmin, kuin toiset. Taisin viimesimmässäkin raskaudessa tehdä 5-7 haamutestiä:D ennen, kuin uskoin.

Vieras kirjoitti:
En olisi sunnuntaina tehnyt jos ei olisi terveydenhoitaja niin määrännyt, mutta jäi niin nyt tuo vaivaamaan niin oli pakko testata tänä aamuna. Tein tuollaisella liuskalla ja näytti negaa.. Kannattaisiko kuitenkin torstaina vielä tehdä, vai olisiko sen luiskan pitänyt näyttää tänään jotain.. 

kaikista selvin ois jos ostaisit sen digitaalisen vaikkaki onhan se kalliimpi ku normaalit, se nyt ainaki näyttäis ootko vai et.. mut huomennahan se torstai on että odottele rauhas.. :)

Mulla on molemmissa raskauksissa tullut ekaksi haamuviivoja,ja testejähän tein siis repullisen ja näimpä olen haamuviijen tuloksena saanut kaksi ihanaa lasta itselleni.

Perjantaina tein raskaustestin joka näytti haamuviivaa ja näin olen taas piti paikkaansa,raskaana ollaan..

Takaisin