Onko täällä muita "lyhyitä" odottajia ?

Mini80

Jostain jotain jo tietävä
Eli minä olen törmännyt siihen tosiasiia, että mua pidetään kummajaisena,
kun tuolla yleisillä piakoilla liikkuu.. varsinkin sitten kun tuo maha tuosta alkaa kasvamaan..
Saan tyhmiä kommentteja että kääpiö raskaana, tai onko tuo lapsiraskaana.. kunnes tajuavat, että
hei eihän tuo mikään lapsi ole..
Olen huimat 141cm pitkä ja ihan normi vartaloinen( eli lyhyt) Onko täällä muita..niin sanotusti lyhyitä
odottajia ?
 
No kylläpä voi ihmisiltä tulla tökeröä kommenttia! Jos asia niin kiinnosta/"häiritsee", eikö sitä voi tulla asiallisesti kysymään suoraa asianomaiselta sen sijaan, että huudallaan moisia. Sitä paitsi meitä on niin moneksi ja monen laiseksi luotu ja sehän on vaan mahtava asia. Kyllä taas sapettaa ihmisten käytös.. Huh huh :smiley-angry019 Tsemppiä sulle! :smiley-angelic003
 
Itse olen myös lyhyt mutta kuitenkin 157cm :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Itse edustan toista ääripäätä (182 cm), mutta harvoin kuulen kuitenkaan töksäytyksiä asiasta. Jotkut kysyvät lähinnä uteliaisuuttaan pituuttani. Ihmettelen, missä ihmisten käytöstavat ovat kuin tuollaisia töksäyttelevät! Itse asiassa ihmettelen, mitä heidän päässään liikkuu, kun ylipäänsä tuollaisia ajattelevat ja sitten vielä kehtaavat sanoa sen ääneen. Mitä ihmeellistä siinä on, että meitä on eri pituisia? Ärsyttää.
 
Hellurei, minä oon aikalailla 151 senttiä pitkä! Tähän vielä lisätään harrastusteni kautta tullut lihasmassa, niin näytän kyllä todelliselta tantalta ainakin omasta mielestäni! En siis todellakaan ole sellainen lyhyt ja siro pieni ihminen, vaan olen lyhyt ja jäntevä... Saa nähdä millaisia muutoksia vauvamaha tuo tähän varteen :happy093 Uskomatonta, että joku on kehdannut sanoa tuollaisia lapsi- ja kääpiökommentteja, sillä ne ovat kyllä todellakin mauttomuuden huippuja! Meitä on kyllä niin monen pituista ja mallista, että tuollainen kommentointi on aivan höpöhöpöä! Kyllä maailmaan puhetta mahtuu, antaa höpöttäjien höpöttää! :wink
 
Minä olen oikeasti se "kääpiö" eli siis lyhytkasvuinen. Pituutta vähän reilu 120 cm ! Juu maha ei näy vielä , mutta kauhulla odotan miten minua tullaan tuijottamaan.
 
Oma asenne ratkaisee paljon! Ja tosiaan saa olla onnellinen että raskautuminen onnistui, oikeastaan se kävi todella helposti, ei edes yritetty :D jännittää ehkä vähän itseäni miten isoksi tässä tullaan jossain vaiheessa. Toki vielä on epävarma olo raskauden suhteen kun en ole ultrassa käynyt. Nyt menossa rv 10+6 ja ultra vasta rv 13 jollen saa toista aikaa kun huomenna soitan perinnöllisyyspoliklinikalle.
 
Takaisin
Top