Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Valehtelisin jos väittäisin etten olisi pettynyt ultrassa kuullessani sukupuolesta, koska aina sitä on jompaa kumpaa odottanut enemmän.
Mutta se fiilis on laantunut niin nopeasti ja sydän on ollut vain pakahtua siitä tunteesta, että saa terveen lapsen syliin
Sama. Jostain syystä toivoin tyttöä, vaikka en suhtaudu sukupuoliin mitenkään stereotypisesti. Pientä pettymystä siis tunsin, kun esikoinen osoittautui rakenneultrassa pojaksi. Se tunne kuitenkin kaikkosi nopeasti enkä lapsen syntyessä olisi voinut kuvitella hänen olevan mitään muuta kuin se täydellinen pieni ihminen, joka hän oli.
Vähän sama toistui kakkosen kohdalla, joskin lievempänä. Kolmosesta ajattelin että ei olisi itse asiassa hassumpaa saada kolmas poika, mutta sitten sainkin tytön.
Tämä aihe lienee vähän arka, ainakin itselle on tällä hetkellä. Toivoimme poikaa kovasti, mutta nyt odotankin tyttöä. Esikoinen tulossa. Saako olla pettynyt luvan kanssa? On ehdottoman hienoa, että ylipäätään olen raskaana ja lapsi vaikuttaa kaiken mukaan terveeltä. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että olisi toivottu poikaa. Itse näköjään miestänikin enemmän. En tosin halua, että hän peittelee pettymystään minun vuokseni. Ei sekään ole hyväksi kenellekään. En tiedä miksi otan tämän näin raskaasti. Antakaa anteeksi, en voi sille mitään, enkä voi teeskennellä ettei tunnu missään. Itselläni ei ole veljiä ja päässä pyörii uhkakuva siitä, etten itsekään saisi koskaan poikaa puolisoni kanssa. Entä jos poikaa ei tule, vaikka saisimme useamman lapsen? Onko muilla samanlaisia ajatuksia? Näillä nyt mennään. Ymmärrän, jos vaikutan kiittämättömältä. Tuntuu vain voimakkaasti siltä, että minun on määrä saada myös poika.