onko sinulle tullut "valemenkat" raskaudesta huolimatta?

Keskustelun 'Raskaana' aloitti Nuu_, 25 helmi 2010.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Pilvilinna Addikti

Oon kuullut, että joillakin on tullut läpi raskauden valemenkat. :)
  2. Lady K Aloittelija

On kokemusta valekuukautisista. Nyt olen raskausviikolla 8. Mulla kierto 25-26 päivää normaalisti. Kiertopäivä 28 petyin kovasti, kun "kuukautiset" alkoivat töissä ollessa. Olin jo innostunut, kun kuukautiset oli myöhässä. Pettyneenä laitoin kuukupin paikoilleen, jatkoin töitä harmistuneena ja ajattelin että tässä tämä mahdollisuus sitten meni. Muutaman tunnin päästä tyhjensin kuukupin, ja verimäärä oli mitättömän pieni. Illalla vuoto loppui, ja siitä pari päivää eteenpäin sain kolme positiivsta raskaustestiä.
  3. Pilvilinna Addikti

Lady K, kuulostaa enempi kiinnittymisvuodolta ja viikot sopis :)
  4. Peuraida Peruskäyttäjä

Mulla tuli ihan kirkkaanpunaista vuotoa ensin raskausviikolla 5+0 ja toisen kerran raskausviikolla 9+6. Kirkkaanpunaista vuotoa kesti aina yhden päivän ja sen jälkeen tuli muutaman päivän ajan rusehtavaa vuotoa. Ensimmäisellä kerralla olin tietysti ihan paniikissa ja satavarma keskenmenosta, mutta kun raskaustestit näytti sinnikkäästi plussaa ja lopulta varhaisultrassakin näkyi pieni vauvan alku, oli pakko uskoa että hengissä siellä ollaan. Toisellakin kerralla säikähdin kovasti, mutta kun laskeskelin päiviä, älysin että molemmat verenvuodot alkoi melkein tasan niinä päivinä kuin menkkojenkin olisi pitänyt alkaa, jos ne siis olisivat voineet alkaa. Nt-ultrassa oli edelleen kaikki ok verenvuodosta huolimatta.

Tänään viikkoja 15+1, eikä ainakaan vielä ole näkynyt kolmatta vuotoa. Toivottavasti ei tulekaan, vaikka olenkin jo henkisesti valmistautunut. :shy:
  5. MelonSoda Peruskäyttäjä Toukokuun äidit 2019

Minulla oli kuukautiset muuttuneet hyvin niukoiksi reilu vuosi ennenkuin tulin raskaaksi. Tulin sattumalta raskaaksi ja sen jälkeen tuli yhdet pari päivää kestävät niukat kuukautiset ihan ajallaan. En siis osannut epäillä olevani raskaana. Muut oireet sitten paljastivat raskauden. Mutta ensimmäisten valemenkkojen jälkeen ei ole tullut mitään värillistä vuotoa.
  6. Koirankorva Tuttu foorumilla Lokaäidit 2020

Täällä eilen 5+1 tuli kirkasta veristä vuotoa, tänään jatkunut rusehtavana. Hirvittää, toivottavasti ei menis kesken.
  7. jana83 Aloittelija

Menossa viikko 10 ja juuri loppui valemenkat. Toivottavasti kaikki on ja menee hyvin loppuun asti

Jaa tämä sivu