Onko sinulla ja puolisollasi samat vai omat ystävät?

Sekä että. Kummallakin on kavereita, joiden kanssa toinen ei juuri ole tekemisissä. On myös yhteisiä ystäviä. Enemmän kuitenkin itse olen kaverustunut miehen kavereiden kanssa.
 
Molemmilla omia kavereita nuo uudemmat tuttavuudet, mutta myös paljon yhteisiä, toki niitä kutsutaan kahville yms. niin että toinenkin mukana. Oltiin siis ystäväviä jo ennen seurustelua, niin on sellainen vanha isompi kaveriporukka yhteisiä.
 
Meillä ei oikein kummallakaan ole kavereita. Ei siis harrasteta kyläilyjä ollenkaan, eikä meillä käy oikeastaan koskaan ketään. Molempien kaverit ovat varmaankin pitkälti somessa, kun asutaan kaukana kaikesta. Minulla on työkaverit, joiden kanssa harvemmin olen tekemisissä työajan ulkopuolella, vaikka heistäkin kyllä moni on myös minulla some-kavereissa. Ollaan miehen kanssa molemmat vähän semmoisia erakkoluonteisia.
 
Omat kaverit on. Toki vietämme yhdessä aikaa ns. toisen kavereiden kanssa mutta silti on selkeästi omat ystävät.
 
On sekä yhteisiä että kummallakin ainakin yksi oma. Osasta alunperin vain toisen ystävistä on tullut tutustuessa toisenkin ystäviä ja osittain on tullut yhteisiä ystäviä yhteisten kiinnostuksen kohteiden kautta.
 
Takaisin
Top