Onko sinulla alkanut maistua jokin, mistä et ennen pitänyt?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko muut alkaneet tykkäämään raskaana jostain, mistä ei ennen pitänyt?

Itse aloin syömään esikoista odottaessa salmiakkia, mistä en pitänyt sitä ennen. Suolakurkut taas olen noukkinut hampurilaisen välistä pois tai tilannut ilman tähän toisen odotukseen asti. Nyt ne menee ihan mukavasti hampurilaisessa.

Lisään porkkanalaatikon ja kivennäisveden. Porkkanalaatikosta en ole ikinä tykännyt ennen viime joulua. Kivennäisvedetkään ei ole maistuneet paitsi nyt niitä tekee ihan mieli. :hungry:

Olisikohan ollut kolmatta lasta odottaessa kun aloin yhtäkkiä tykkäämään bbq kastikkeista ja savustetusta lihasta. Aiemmin inhonnut kaikkea savun makuista.

Ennen en juurikaan välittänyt suklaasta tai karkeista. Jos halusin herkutella, söin yleensä sipsejä. Esikoista odottaessa oli kuitenkin valtava karkkinälkä koko ajan, ja tietty teki mieli nimenomaan salmiakkia, jota ei saisi syödä. Saatoin myös syödä levyllisen suklaata putkeen, kun ennen söin korkeintaan patukan ja sen jälkeen alkoi suklaan maku tökkiä. Toinen oli vaalea leipä. Ennen raskautta söin oikeastaan pelkästään ruisleipää, raskaana piti saada myös vaaleaa höttöleipää. Oikein terveellisellä linjalla siis mentiin :grin

Maito ihan sellaisenaan. Ennen tuli juotua lähinnä kahvissa (jota ei pysty enää juomaan lainkaan) tai murojen ym. seassa, mutta nyt menee ihan "janojuomana" ja hyvin maistuukin. :grin

Minullakin suklaiset herkut, mutta ei itse suklaa. Erityisen hyvää on esim. mehevä brownie, joka on maistunut vain raskaana ollessa. :hungry: Normaalisti maku tuntunut liian kitkerälle.

Takaisin