Onko raskaus muuttanut sinua?

Aiarana

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Onko raskaus muuttanut sinua - miten?

Minusta on tullut paljon avoimempi, estottomampi ja iloisempi. Sen jälkeen kun on miehen edessä pissannut housuun ja sänkyyn on pitänyt laittaa pissasuoja, on turhat estot poistuneet. Mies tykkää paljon, kun hassuttelen enemmän ja olen spontaanimpi heittäytymään mukaan hullutteluun. Tulevalle lapsellekin on varmasti mukavaa, kun äiti osaa hassutella ja on rennosti mukana leikeissä :)
 
Muokattu viimeksi:
Aivan älyttömästi! Tässä voin luetella muutamia ennen kuin tulee vuoroni mennä pistettäväksi (labrassa ollaan): autolla ajaessa ylinopeus muuttunut lieväksi alinopeudeksi (en huomannut asiaa ennenkuin aloin ihmetellä että miksi jatkuvasti joku roikkuu perseessä kiinni, vastuuttomat ajajat pyh!) , kovin saarnaan miehen ajotyylistä (voi raukkaa), siivoan 90% varmuudella JOTAIN joka päivä, nauran ehkä enemmän mutta en silti hauska ole (lähinnä mäkättävä ämmä).. hmm, arvojärjestys elämässä muuttunut esim raha, ulkonäkö ja vastuullisuus (liikenteessä kauhistelen vastuuttomia nuoria jotka kaahailevat, myös kävelijät pyöräilijät jne).. ex-työhullun ei vois tällä hetkellä vähempää kiinnostaa koko duuni, pidän tärkeämpänä että kotona kaikki hyvin ja valmiina vauvaa varten :P

Huomaa että mm. "Bile"kavereita en ole tainnut kertaakaan nähdä ellen vahingossa kaupan käytävällä..
 
On muuttanut. jotku asiat ottaa paljon lunkimmin ku ennen, mutta joissakin asioissa musta on tullut varsinainen tiukkapipo. ennen en siivonnut edes omaa osuuttani, nyt tulee siivottua tosiaan melko varmasti aina jotain. kaikki rilluttelut on tietenki jäänyt, tupakka ja pitkät valvomiset ja roskaruuan syönti myös, joten on muuttanut fyysisestikkin varmasti paljo terveemmäksi ja jaksaa paljo enempi. oon varmaan pirteämpi ku ennen. lisäks oon hirveen kiinnostunu nykyään kaikista "emännän hommista" niinku leipomisesta ja käsitöistä. toisaalta oon myös miestä kohtaan lyhytpinnasempi, huomaan että välillä tulee tiuskittua ja nalkutettua ilman syytä.
 
Minäkin otan rauhallisemmin liikenteessä, "työt häiritsee" kodinlaittoa jne.
 
Stressaamisen taso on vaan laskenut entisestään. Työt otan työnä, enkä oikein osaa enää stressata muustakaan. Ennen se työ oli aina jotenkin ykkönen elämässä. Tai oikeastaan työ oli elämä. Nyt on vähän toiset asiat nousseet ykköseksi.

Lisäksi huonot känkkäränkkäpäivät on vähentyneet. Mun hormoonitasot on vissiin tasoittuneet, kun ennen olin säännöllisesti hivenen hirviö...

Mitään sen suurempaa muutosta en itsessäni ole huomannut. Ehkä se johtuu iästäkin.. Ehdin jo "mammautua" ja rauhoittua jokunen vuosi ennen tätä raskautta :D
 
Miusta on tullu herkempi ja maailmaasyleilevämpi, mutta toisaalta sitten tiukempi ja vaativampi tietyissä asioissa. Toivoisin jotenkin, että raskauden jälkeenkin säilyis sellanen tasapaino tietyn pehmeyden ja vahvuuden välillä.
 
Takaisin
Top