Onko raskaus monivitamiinit käytössä muita lisäravinteita.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Rosytar
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Rosytar

Näppärä viestien naputtelija
Itse raskausvitamiinia käytän tukee kuulemma suojaa kehittyvää varsinkin foolihappo myös raskaus kalaölykapselit (raskaus) on turvallinen vaihtoehto itse en pahemmin kalaa syö. Itse syön vielä itsehoitona kalsium missä lisättynä D-tä minulla luukatoa hampaissa, joten pelkään että mursin(luukatoa oli hampaissa hammaslääkärissä löytyi kun menin paikkoja pistää takaisi) /venäytin pahasti selän kun nostin raskauden aikana 7.12 pojan en päässyt kävelemään kuukauteen.

Mulla mama vitskut käytössä ja sisältää kaiken paitsi kalsiumin jota otan vielä lisänä kun en pahemmin maitotuotteita käytä 😊

Mulla myös mama vitamiini käytössä, muuta lisää ei ole. Maitotuotteita menee runsaasti niin kalsiumin uskon saavani niistä 😊

Minulla on käytössä raskausvitamiini (jossa on myös omega-3 erillisenä kapselina), folaatti (imeytymishäiriön takia tarvitsen sitä ison annoksen), magnesium ja D-vitamiini.

Päädyin Mamaan, koska laiskuus😂 Ei välttämättä siinä ole kaikkea optimaalisesti mutta nykyään mitään ei tunnu saavan pelkkänä, niin päädyin nyt sitten siihen että vedän vain yhtä pilleriä. Ainakin joku on laskenut mun puolesta, ettei mitään tule liikaa.

Mama vitamiini ja lisäksi otan erikseen D-vitamiinia ja rautaa joka toinen/kolmas päivä.

Tähän asti syönyt vaan D-vitamiinia ja foolihappoa, (molempia jo kauan ennen raskauttakin). Kalsiumlisä ehkä pitäisi ottaa myös käyttöön tai sitten vielä lisätä maitotuotteiden käyttöä. Ei ehkä ihan tule suositusten mukaista määrää kuitenkaan syötyä/juotua tällä hetkellä. Nyt hommasin raskausmonivitamiinivalmisteen näin syksyä ajatellen, jos vähän edes auttaisi ettei kaikkia flunssaa saisi😅 nimim. Kolme flunssaa kahteen kuukauteen olis jo tarpeeks 😬

Käytössä solgar prenatal (monivitsku raskausaikaan foolihapolla). Lisäksi omegat, maitohapot jätin käyttöön edelleen 😊

Hei, mulla on loppumassa purkki Minisun raskausvitamiinit ja nyt mietin jotain muuta tilalle, kun nuo on turhan isoja omaan kurkkuun :Grinning Face: Onko suosituksia?

Sit mietin, kun nuo mammavitamiinit on vähän tyyriitä apteekista ostettuna, niin mistähän löytäs edullisesti niin että postikulut ei nosta sitä samaan hintaluokkaan kuin apteekissa. Tai vielä parempi ois, jos jollakin ois vinkata joku monivitamiini jossa samat tarvittavat aineet ja löytys vaikka jostain prismasta tms.

Mä olen tilannut jo pitkään vitamiinit ym. www.sinunapteekki.fi/ sivulta. Siellä on mun mielestä edulliset hinnat ja todella hämmentävän nopea toimitus. Jotain vaihtoehtoja löytyy raskausajan tuotteissa, mut älä ota Solgaria jos iso koko haittaa.
(Mulla tilaukset ylittää aina tuon ilmaisen toimituskulurajan :tears:)

Pitääpä kurkata tuo sivu, oon kyllä noita nettiapteekkeja selaillu, mut niitäkin kun on pilvinpimein niin hankala verrata lopullista hintaa kun postit vaihtelee. Pitää aina klikkailla ostoskoriin ja eteenpäin, että näkee sen loppulisen. Mulla kun ei nyt oo millekään muulle tarvetta, niin siksi nyt yritän metsästää edullista vaihtoehtoa ja millään en jaksais lähteä apteekkiin erikseen kun ei just nyt oo tarvetta kauppaan.

Kiitti vinkistä, ei siis Solgaria :Grinning Face:

Mamavitamiinit, kalkkia, magnesiumia ja rautaa menee täällä. Alkuraskaudessa meni foolia suuremmalla annoksella lääkärin käskystä, nyt kuulemma sitten riittää tuo mamamiinin määrä.

Takaisin