Onko puolisollasi paljon omia menemisiä?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Käykö puolisosi usein yksin (siis ilman sinua ja lapsia) viihteellä, tapaamassa kavereita, harrastuksissa tai muuta sellaista?

Omani tapaa omia kavereitaan satunnaisen harvakseltaan eikä harrasta lainkaan baareissa roikkumista. Ei myöskään harrasta mitään kodin ulkopuolella. Ei siis voi valittaa että olisi aina menossa. :) Ennemmin mennään sitten perheenä ja monet ystävämme onkin yhteisiä.
 
Ennen koronaa miehellä oli harrastus, jossa kävi 2-3krt/vko, mutta ei ainakaan vielä ole aloittamassa sitä uudelleen. Olen kyllä kannustanut harrastuksessa, kun muuten ei käy missään.
 
Harvemmin käy missään omissa jutuissa. On usein viikot töissä eli poissa kotoa, joten vapaalla haluaa olla kotona lasten kanssa ja tehdä erinäisiä kotitöitä ja projekteja. Joskus joudun jopa usuttamaan hänet ulos viettämään iltaa kun kokee ettei olisi aikaa lähteä. Tilanne on parempi kun reissutyöt taas lakkaa.
 
Ei oikeastaan. Töissä ja opsikelemassa käynyt ennen koronaa, mutta vapaa-ajalla viihtyy minun ja vauvan kanssa.
Välillä näkee kavereitaan ja käydään aika usein kaikki moikkaamassa serkkupoikaa. :happy:
 
Oli suhteemme alussa melko paljon, hänellä oli paljon ystäviä. Rauhottui pikkuhiljaa ja nyt, kun meillä on yhteinenkin lapsi, ei oikeastaan ole käynyt paljonkaan missään. Tuntuu että häneltäkin kaverit kaikonneet lapsen myötä... :rolleyes: Ei harrasta mitään kodin ulkopuolella tapahtuvaa.
 
Ei juuri mitään, ja mulla taas on ollut aina 1-3 iltaa viikossa. Itse asiassa poden huonoa omaatuntoa (turhaan, mutta silti) ja yritän välillä ehdottaa miehellekin harrastuksia, kun tuntuu ettei mene yhtään tasan nämä jutut... Toisaalta nautin omista jutuista valtavasti, enkä tiedä, miten olisin selvinnyt koko vauvavuodesta ilman viikoittaista taukoani. Mieheni ei tunnu kaipaavan omia menoja.
 
Eipä miehellä mitään ole, kuten ei itsellänikään. Itse en jaksa enkä ehdi töiden ja lapsen ja kodin hoitamisen jälkeen. Mieskään ei oikein ole sen tyylinen, että harrastaisi yhtään mitään. Tietokoneella istuu päivät pitkät, toki tekee ruokaa välillä.
 
Takaisin
Top