Onko parisuhteessanne romantiikkaa?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Niin, onko teillä romantiikkaa? Jos on niin millaista?

Tässä tosin piti itseni ainakin pysähtyä hetkeksi miettimään mikä sitten on. Ainakaan meillä ei ole kynttiläillallisia. Joskus ollaan käyty kahden ulkona syömässä. Eikä kumpikaan tuo toiselle extempore kukkia tms. Mutta on meillä paljon läheisyyttä ja saatetaan katsella toisiamme silmiin. Ehkä siis pientä arkiromantiikkaa.
 
Arjen romantiikkaa on! Saatan saada kukkia ihan ex tempore. Ei voi olla liikaa romantiikkaa, siinä olen kyllä kyltymätön.
 
Onhan meillä jonkin verran. Tykkään siitä ja tarvitsenkin sitä, välillä kyllä jää lapsiarjen varjoon. En ole montaa kukkapuskaa saanut, mutta välillä mies kaupassa käydessään muistaa minua jollakin lempparillani mitä en ole laittanut listaan, vastaavasti teen samaa hänelle. Ollaan myös aiemmin käyty säännöllisesti yhdessä ulkona syömässä, mutta nyt vauvan ja koronan takia ei ole hetkeen käyty.
 
Mies on ikuinen romantikko ja sanoo joka päivä kauniita sanoja ja silittää. Mä ehkä vähän vähemmän, mutta vastaan kyllä kehuihin samalla tavalla. :Heartred
 
Jouluna sain spontaanisti kukan. Kauniit sanat ja hellä kosketus ovat myös kivoja ja ylipäätään se, että toinen on ajatellut just minua. :happy:
 
Takaisin
Top