Onko paikat pysynyt kiinni vielä?

Viimeinkin netti toimii edes minuutin. En ole koko viikolla päässyt nettiin, kun jostain syystä oikkuilee minulle.

Eli pikaisesti... Paikat auki ja sen takia lepäilty sairaalassa rv 30+0-32+0... Kaksi viikkoa sitten oli molemmat kohdunsuut (sisä- ja ulkosuu) auki, kanavaa sentti - mutta niin vain olen edelleen yhtenä kappaleena!!!!!!!!

Tase: ilmeisesti sinulla on tuo Streptokokki B-bakteeria, joka minullakin tässä raskaudessa on ollut riesana... Eli siihen ainakin Taysissa reagoidaan aina niin että äiti saa synnytyksessä suoneen antibioottia. Omalta osaltani pelkään, että en ehdi sitä saada, kun olen täällä kotona 130km päässä ja synnytykset nopeita, toivottavasti ehdin tampereelle, kun synnytys käynnistyy (ambulanssilla menen...)

Kun tämä nettiyhteys nyt on mitä on, en uskalla yrittää uhmata kohtaloani käyttämällä aikaa monenen ketjuun kirjottamalla, joten kerron vain tässä, että limatulppa meni maanantaina ja tässä voin edelleen olla kasassa mitä tahansa muutamasta tunnista muutamaan viikkoon. Tänään rv35+0!!!!!!!!

Vilkutus ja tervehdys kaikille, minä painan lähetä-nappia ennen kuin menetän yhteyteni taas kerran!

Ja minulta tuo streptokokkinäyte otettiin siksi, kun on taustalla yksi ennenaikainen synnytys (rv31+1)... tosin se ei silloin ollut syynä vaan tämä on ensimmäinen raskaus jossa tuo on vaivana. Minulla on synnynnäisesti heikko kohdunkaula ja siksi lapset pyrkivät ulos pikkuviikoilta.

tättärä: ihan loistavaa, että olette vielä yhtenä kappaleena! [:)] Kieltämättä tuli paha aavistus kun olit useamman päivän "kateissa". Hienot viikot jo teillä.

Mä sain tänään kehotuksen mennä tk-lääkärille tarkistuttamaan kohdunsuun tilannetta kohdunsuun vihlomisten takia. Täytyypä huomenna sinne soitella.

tättärä: siinä se just onkin kun ei sitä ole minulta löydetty siis skreptokokki..syy tähän kaikkeen ei ole löydetty..sinänsä erikoista kun 3 raskaus mennyt yliaikaiseksi..mutta pv kerrallaan eteenpäin [:D]
juu tosiaan sulla on tosi hyvin viikot..tsemppiä synnytykseen jos ei aikaisemmin kirjoitellaan netissä [;)] toivottavasti ehdit ajoissa saamaan antibiotit..toisaalta luulisi, että sua ehkä kannattaisi käynnistää pika puolen niin ainakin silloin saisit varmasti antibiotit ajoissa? Pidän peukkuja sinulle [:)]
ja meemille tsemppiä kanssa [:D]

Bluerose: joo mä olin ihan valmis kyllä jo lomalle, oli niin ressi töissä. Nyt voi oikeesti ottaa rauhallisesti. Yllättävän nopsaan tää viikko on mennyt vaikka oon lähinnä liikkunut vaan vessaan ja suihkuun. Yöt kuitenkin nukkunut suht hyvin vaikka ei teekkään päivällä mitn fyysisesti raskasta. Ja kaikki ohjelmat mitä päivän aikana tulee tullut hyvin tutuiksi :). Hyvin on sama laskettu aika meillä, mulla 24.12. Ootko nyt siis kuitenkin jo kotona ettei tarvinnut sairaalaan jäädä tarkkailuun ton myrkytys epäilyn takia? Paljon tsemppiä loppuodotukseen, yritetään pitää vielä vaavit masussa hetken aikaa [:)].

pontso10 juu päästivät kotiin kun ei ole mitään oireita siis muita kuin verenpaine ja proteiini virtsa...ja molemmat minä ja pikkunen voi hyvin niin pääsimme kotiin...mulla nyt se ongelma et mun niska kipeyty...jaa'a en tiiä miks, joko siks et sairaalassa oli niin huono sänky, kova ja kaikkea ja tulin takas kotiin ja sänky pehmeä, niin ei kroppa tykänny sit vaihtelusta yhtään...joten sen takia en varmaan saa nyt nukuttua...toivon ettei tuliskaan oireita...jotta pääsee sitten ajallaan synnyttämään =)

Mulla on kans otettu streptokokkinäyte kaks kertaa raskauden aikana, kun on 24 viikosta saakka supistellut kipeästi. Ei oo onneksi löytynyt, tällä viikolla viimeks testattiin. Eikä ne supistukset oo muutenkaan mitään tehny. Paikat niin visusti kiinni, ettei tartte pelätä, että vielä syntyis [:D]

HipsuNen: jos nää supistukset kun niin ajoissa alkanut ennustaisi nopea synnytys [:D]
Mulla on tosi rankka ollut eilis illasta lähtien [:(] yöllä heräsin kun meinasin tukehtuu oksennukseen joka ei sittenkään tullut ulos asti.. ja jalat, alaselkä ja lonkat tosi kipeänä ollut tänään.. pari kunnollisia suppareita tullut muuten ollut pieniä tänään.. ei ole paljon jaksanut touhuta kotona..ja sen lisäksi mun 2 vuotias on vähän kipeä!!

^höh, voimia tase!

Täällä on paikat vielä kiinni, mutta kohdunsuu kypsynyt täysin pehmeäksi. Nyt pitäisi hissukseen olla, ettei kypsyminen jatku yhtä nopeaan tahtiin.

kiitos meemi!
Juu..kyllä tässä alkaa olemaan paikat niin arkana ja kipeänä, ettei synnytyspelko enää niin kamalasti vaivaa..

Takaisin