Onko muita suuren perheen äitejä vauvakuumeen kourissa?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emery13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kaippa tääl voi vierailla vaikka plussasinkin=) toisin ei kyllä etenkään ystävät ole ottaneet tosissaan meitä et taas lisänytään..äh muka nuori ja noin monta lasta! et millään voi jaksaa..kyllä mä omista voimistani olen varma noh kommentit onki 1-2lapsisista perheistä. no jaa ite oon ainakin huippu onnelinen asiasta?
jännitän sun puolesta=) ite tein testin viikon ennen menkkoja ja näytti tooosiii haaleesti mut jotenki oli hieman sellainen tunne et nyt tärppäs.sit tein testin menkkapäivänä ja näytti puolet tummempaa mut haaleesti kuitenkin. pari päivää sen jälkeen ostin digitaalisen ja luki et raskaana en ollut uskoa silmiäni ja riemu vallaton!
toisin pettymyksiä alla monta.. rv5 ja hyvin menee onnex vielä. turvottaa ja väsyttää ei juuri muuta.
kuikuilen sua ahkerasti täällä=)[:D]

Hyvää iltaa tännekin,

MIRPUTIN: Me taidetaan täällä ihan kaksin olla [;)]
Ja ainakin minun puolestani on ihanaa,että jaksat täällä kertoilla omia kuulumisiasi [:)]
Voi kuule,et tiedäkään,että mitä meidän perhe on saanut kuulla meidän lapsimäärästä ja pienistä ikäeroista [:@][:'(]!!
Mutta minähän olen vaan ajatellut ja samoin mieheni,että yleensä kateelliset Suomalaiset vain voivat tuollaisia kommentteja suustaan päästää!!!!
Toiset vaan ovat kateellisia joka asiasta mitä muilla on.
Minä ja mieheni olemme Maailman onnellisia meidän lapsistamme ja itse ne hoidammekin.Emme tarvitse siihen kenenkään apua.
Kyllähän se ekan kerran satutti,mutta sitten sitä tosiaan osasi ajatella,että meidän onni näköjään harmittaa joitakin ihmisiä.Sitten rupesikin jo käymään heitä sääliksi ( vaikka se on sairautta [;)] ),kun heidä elämänsä on noin "köyhää",että pitää toisia solvata siitä,että heille on monta lasta suotu [:)]!!
Mutta tällaista tämä elämä on..aina niitä "selkään puukottajia" riittää asiassa kuin asiassa..ikävä kyllä [:(]

Mulla siis eilen illalla tuli tosi kova kipukohtaus..tuonne oikealle alavatsalle yhtäkkiä tuli viiltävä kipu,joka säteili emättimeen ja peräpäähän asti.Kesti n.5 sekunttia ja sitten meni ohi.Jäljelle jäi kovat menkkakivut.Tosin eilen mulla oli kokopäivän noita ikäviä menkkakipuja.
Tänään on ollut nivuskipua,lonkkia särkenyt ja munsarjoihinkin sattunut ajoittain.
Voi olla,että mulla noi kystat taas vaivaa ja aiheuttaa näitä ikäviä oireiluita [8|]
Itse en millään usko raskauden mahdollisuuteen,vaikka sitä niin paljon toivoisinkin [:)]
Ihanaa,että käyt täällä päivittäin "kuikuilemassa" [;)]
Meinaatko muuten käydä varhaisultrassa?
Koitahan jaksella väsymyksen kanssa [:)]
P.S.En viitsi testailla liian aikaisin,koska mulla oli todistetusti ovis vasta kp17.
Eli testit eivät edes vielä näyttäisi plussaa,JOS nyt edes olisin raskaana.

Yönsäde kp 26/28/6

juu mäki olen tulluna siihen tulokseen että omaa elämää elän ja nautin kovasti lapsistani ja see että saan olla äiti? väsytävää toki välillä on mutta loppupelistä aivan ihanaa! nyt hoitovapaa loppui ja olen kesälomalla=D sitte tiukka pätkä töitä syksyyn ja mammalomalle=D lapset toki koti hoidossa. meillä on hyvä ku ollaan samas työpaikas saadaan vuorotella töissä ei tarvii hoitokuluja miettiä=)
mulla on olluna pistoksia ja noita liitoskipuja jonkin verran mutta hyvin menee vielä. eka neuvola on kuun vaihteessa ultrasta en vielä tiiä varmaan rv10? nyt menos luultavasti 5+6? jaa-a.
Tyttöä vähän toivon mutta helpompi olis jos kolmas poika tulis olisi kaikki valmiina. Esikon tyttövauvavaatteet olen antanut jo eteenpäin pitäis siis hankkia niitä. jännää:) mutta nyt keskitytään siihe et pysyi edes sisällä!
Tupakkipolton lopetin taaas tyhmää oli edes aloittaa poju oli 10kk kun lopetin imetyksen ja aloin poltaa töissä poju nyt tulee 1v tässä kuussa eli poltin yhen kuukauden ja kärsin vitutuksen, mies ku polttaa oli hankalaa olla ilman mutta nyt vain yrjöttää hajukin:) jees palataan!

Moikka tännekin,

MIRPUTIN: AIVAN IHANAA ÄITIENPÄIVÄÄ SINULLE [:)][:)][:)]!!!
Hitsit,teillähän on myös hieno tilanne,kun olette miehesi kanssa samassa työpaikassa.vai onko se kirous [;)][:D][:D]*huumoria*
Mehän olemme mieheni kanssa molemmat maatalousyrittäjiä eli työskentelemme kotona.Ja lapsia hoidamme yhdessä tai yksin kotona [:)]
Hemmetin raskasta on varsinkin nämä kevät,kesä ja syksy ajat,mutta en valita,koska itseni olen tähän tilanteeseen laittanut [;)]
Kyllä tämä niin paljon antaa,kuten sinäkin sanoit!!!Lapset ovat kyllä elämän rikkaus ja rakkaus
Onnittelut tupakoinnin lopettamisesta *peukuttaa*
Sanot nyt sille miehellesi,että nyt hänenkin on hyvä lopettaa,kun sinäkin lopetit.
Onko teillä siellä np-ultra rv11-13??Täällä meillä ainakin on.Ja sitten rakenneultra on rv20-24 ( muistaakseni ).
Pidän sinulle paaaaljon peukkuja,että raskautesi sujuu hyvin loppuun asti [:)][:)][:)]

OMAA: Tein aamulla sitten testin ja näytti ihan tyylipuhdasta negaa [:'(]
Kyllä sitä itse jo aavistelinkin,mutta silti pettymys oli suuri [&:]
Tein siis testin Mammaksin herkällä testillä eli kyllä se olisi näyttänyt jo positiivista,jos vaavi matkassa olisi.
Mullahan oli ovis varmasti kp17-18 eli kierron pituudeksi tulee nyt sitten kp31-32.Eli kohta se täti tänne tulee [:'(]
Munasarjojen nippailut jatkuu ja pahaolokin myös.Mutta pahaa oloa mulla on ollut ennenkin ennen tätiä.

P.S.Kirjoittelen tuonne Joko nyt onnistaisi osioonkin,niin en viitsi tänne kirjoittaa kaikkia samoja juttuja kuin sinne [;)]

Yönsäde kp 30/28/6

Moikka pitkästä aikaa [:)]

...Tosin eipä täällä ketään mun jälkeen olekaan käynyt [;)]

PÄIVITYSTÄ OMAAN NAPAAN:
Tänään tein aamupissasta Mammaksin herkällä testillä testin ja ihan selvää plussaa se näytti [:)][:)][:)].
Toinen viiva tosin oli haaleampi kuin testiviiva,mutta ihan selvä viiva se oli.
Tässä nyt kuitenkin olen 7 kuukauden ajan tehnyt noita ihan tyylipuhtaita negoja,joten selvä erohan tämän päivän plussaan oli.
Laskettu aika olisi sitten 15.2.2011.
Olo on onnellinen ja mieskin hyppi onnessaan [:)][:)][:)]
Mutta rauhallisesti tässä edetään,koska mitä vaan voi vielä tapahtua.

Yönsäde ja Mini rv4+0

Onnettelin sua hirmuisesti monessa paikassa ja vielä kerran täälläkin onnea!! ihanaa kulla että pian tulit perässä! kurkin sua jatkossa helmikuisista ite palloilen tammikuisissa :D

MOIKKA,

MIRPUTIN: KIITOS SUURI RAKAS YSTÄVÄ tännekin
Olis niin kivaa,kun voitaisiin jutella samassa ketjussa [8|]
Ihanaa vointia sinulle [:)][:)][:)]
Ja jutellaan nyt jatkossakin jossakin ketjussa yhdessä?

Yönsäde ja Mini rv 4+1

...Muo harmittaa,kun en osaa tehdä tuota tickeriä [&:]..onneton tietokoneen käyttäjä kun olen [&o][:D]

Takaisin