Mirputin86
Jostain jotain jo tietävä
kaippa tääl voi vierailla vaikka plussasinkin=) toisin ei kyllä etenkään ystävät ole ottaneet tosissaan meitä et taas lisänytään..äh muka nuori ja noin monta lasta! et millään voi jaksaa..kyllä mä omista voimistani olen varma noh kommentit onki 1-2lapsisista perheistä. no jaa ite oon ainakin huippu onnelinen asiasta?
jännitän sun puolesta=) ite tein testin viikon ennen menkkoja ja näytti tooosiii haaleesti mut jotenki oli hieman sellainen tunne et nyt tärppäs.sit tein testin menkkapäivänä ja näytti puolet tummempaa mut haaleesti kuitenkin. pari päivää sen jälkeen ostin digitaalisen ja luki et raskaana en ollut uskoa silmiäni ja riemu vallaton!
toisin pettymyksiä alla monta.. rv5 ja hyvin menee onnex vielä. turvottaa ja väsyttää ei juuri muuta.
kuikuilen sua ahkerasti täällä=)[:D]
jännitän sun puolesta=) ite tein testin viikon ennen menkkoja ja näytti tooosiii haaleesti mut jotenki oli hieman sellainen tunne et nyt tärppäs.sit tein testin menkkapäivänä ja näytti puolet tummempaa mut haaleesti kuitenkin. pari päivää sen jälkeen ostin digitaalisen ja luki et raskaana en ollut uskoa silmiäni ja riemu vallaton!
toisin pettymyksiä alla monta.. rv5 ja hyvin menee onnex vielä. turvottaa ja väsyttää ei juuri muuta.
kuikuilen sua ahkerasti täällä=)[:D]