Onko muilla samoja havaintoja?

Hylene78 voi kait niitä polttoja tulla ennen synnytystäkin tai niin luulen. Olisipa itsestäkin mukava tuntea edes jotain ennen synnytystä ettei kaikki tule täysin yllätyksenä. [&o] Mutta ei auta, kun ei supistele niin ei supistele! tai sitten en ole tajunnut niitä [;)] jota en kyllä usko.
 
Minä luulen, että tämä muksu tulee loppujen lopuksi rytinällä ulos.. ei minkäänlaisia polttoja, tai suppareita oo edes tuntunu.. ja eipä tunnu olevan vielä edes laskeutunu vaikka pää alaspäin olikin viime ultrassa. Ens viikolla olis se synnytystapa-arviointi.. Ehkä onkin parempi että vasta H-hetkellä tuntuu kaikki mahdollinen, tietääpähän sitte että on tosi kyseessä eikä tartte arpoa syntyyköhän se nyt vai ei :)
 
Mulla eilen tuli poltoksi kuvailtavia vaikka sitten tänään ollut taukopäivä. Ne saattavat olla ennakointia lähiaikoina tulevaan sanoi neukku kun soittelin ja kyselin kuvailemaani. Si sanoi että niitä on hyvä seurailla.. Jo tulee ja menee ja harvakselti ni ei hätää, mutta jos tiiviimmin taikka si pitkäkestosia ni si lääkäriin/sairaalaan näytille. Muutenkin kehotti jo tässävaiheessa seuraamaan kaikke mitä eteen tulee ja tuntuisi oikeasti satuttavalta tai kivuliaalta tunteelta.
 
Rolli10, toisaalta noinkin. Ihan turhaan etukäteen kärsiä supistuksista kun sitten tosipaikan tullen joutuu ne kohtaamaan. Tänään näin ystävääni, joka sanoi ettei hänellä ollut mitään supistuksia tai muuta ja vauva syntyi jo viikolla 37. Kaikki oli kunnossa ja ja pääsivät kotiin normaalisti sairaalasta. Synnytystä ennen ei ollut myöskään ollut mitään levottomuutta tai muuta, joka viittaisi alkavaan.
 
Takaisin
Top