Kertokaas fiksummat miltä noi supparit oikein tuntuu? Itsellä on nyt muutaman kerran tuntunu vihlontaa tai poltetta tossa navan yläpuolella, lähinnä istuma-asennossa tai jos on nopeesti vaihtanu asentoa sohvalla.. Yks päivä istahdin auton penkille, niin alkoi toi vihlonta/polte tuntumaan, ja lihakset veti mahasta kovaksi. Tätä kesti tollaset 10 minuuttia, mutta loppui kun seinään kun pääsin autosta ylös. Nyt on tota vihlontaa esiintyny 3 kertaa, mutta aina oon itse pystynyt sitä kontrolloimaan asennon vaihtamisella, että tuntuuko sitä vai ei. Tän autokeikan jälkeen oli lihakset navan yläpuolelta kosketusarat vielä seuraavanakin päivänä... Olikohan noi suppareita niinkun oon tähän asti kuvitellu vai olikohan toi jotain muuta? Ai niin, ja napa alkoi tuntumaan ihan sohvatyynyn napilta, tai siltä että napa on nappi, mistä lähtee lanka, mikä taas on solmittu selkäpuolelle kiinni:D Tuntui siltä kun napa lähtis kohta lentoon. Tosin tota tunnetta on esiintynyt muutenkin kun noiden vihlomisten yhteydessä.