Onko masturboiminen suhteessa ok?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Mitä mieltä olette suhteessa ollessa itsetyydytyksestä? Onko se ok? Loukkaako sinua jos kumppani masturboi, entä harrastatko sitä itse?
 
On ihan ok, molemmat sitä tehdään, kun halut kohtaa hyvin harvoin. Minulla siis niitä haluja ei juurikaan ole.
 
On ok. Saattaisin kyllä ehkä olla silti hieman näreissäni, jos mies sitä kovastikin harjoittaisi. Minä olen meistä se, jolla yleensä on enemmän haluja (isoa eroa ei kuitenkaan ole), niin muutama kysymys voisi herätä jos valitsee mieluummin masturboinnin kuin seksin.
 
On ok. Saattaisin kyllä ehkä olla silti hieman näreissäni, jos mies sitä kovastikin harjoittaisi. Minä olen meistä se, jolla yleensä on enemmän haluja (isoa eroa ei kuitenkaan ole), niin muutama kysymys voisi herätä jos valitsee mieluummin masturboinnin kuin seksin.

Joo, tämän ymmärrän kyllä hyvin. Varmasti alkaisi itseäkin korpeamaan, jos mies laittaisi sooloilun seksin edelle. Mutta ei ole kyllä ikinä tapahtunut niin.
 
On ok, kunhan ei masturboi silloin kun voisi saada seksiä. Mäkin masturboin kun haluttaa useammin kuin miestä.
 
Takaisin
Top