Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tätä ketjua on sitten ärsyttävä lukee (mut ei voi olla lukemattakaan...!) kun kaikki puhuu nimistä mutta niitä nimiä ei kuitenkaan paljasteta.. :D Siis tosi monen viestin kohdalla sitä miettii että mikäköhän nimiehdotus se oli tai minkä nimen lapsi sai tai että mikä se olis ollut jos vauvan sukupuoli ois ollu toinen.
Mä haaveilin vuosia nimestä Ronja Lila Aurora, mutta kuntuttavapiiriin kastettiin tuo Ronja niin se ei enää tuntunu hyvältä, vaikkei tyttö oikeestaan liian lähikaveripiirissä ookaan. Sitten kun meidän neito syntyi, erilaisia nimiä makusteltiin aika kauan. Yllätyksekseni mies ihastui kyllä toisiin nimiin ja etunimen ukkeli sattui kerran mainitseen (olikohan lukenu jostain tms) ja se kolahti molemmille samantien. Lila-Aurora sai vielä väliviivan, mun mielestä on omalaatusta että väliviiva ei oo ekan ja tokan nimen välissä. Tää väliviivan sijoitus on mun parhaan kaverin nimestä pöllitty. :)