onko lähtö lähellä? ;)

Onkohan Maaru jo saanut käärön syliin!? [:)] Täällä odotellaan taksia (auto ei kinoksesta liikahdakaan) ja kohta päästään tositoimiin. Nyt niin toistan itseäni, mutta ei mahda mitään. MAHTAVAA!! [:)][:)][:)] Suppareita kaikille ja onnea matkaan, nämä lähtee nyt ja tulee perheenä takaisin kotiin<3
 
En tiiä vielä lähdöstä, mutta jotain edistystä sentäs tapahtu par tuntia sit saunan jälkeen suihkussa. Irtos limatulppa!!!! Sellaseks mä sen ainakin netin kuvailujen mukaan ajattelin. Sellanen limalöllö, jossa vähän verta...

Nyt sit vaan tilanteitten tarkkailua...[8|]
 
Ihanaa toisten puolesta aina lukea kun synnytyksen eteen on alkanu tapahtumaan ja itestä tuntunu että ei mitää.
Mut nyt sitte on onneks pientä toivon kipinää että tää tulis omin avuin ulos ettei tarvii käynnistää kun viime yönä alkoi verinen limainen vuoto.

Kohta saunaan istuskelemaan [;)]
 
Ihanaa ronkuli!!! Pidän kybäl sulle peukkui pystys ja et menis suht helposti!!!!
 
Toivotaan tapahtumarikasta yötä kaikille ja tännekkin tosin ei kyl siltä tunnu[:D]
 
Veristä limaista vuotoa nyt viidettä päivää. Tulppa on itsellä ainakin ollut reilun kokoinen... Eli valitettavasti ainakaan meikäläisellä tuo ei vielä tiedä mitään, kuten ei öinen supistelukaan. Päiväsaikaan taas sellainen olo ettei raskaana lainkaan. Höh! No, johtuu varmaan siitä että vuoto alkoi lääkärin käsittelystä.
 
Täälläki yöllä supisteli ja teki yhessä välissä tosi pahaaki olla sängyssä kun sattui niin paljon, mutta sitte nukahdin ja aamulla heräsin ja taas ollaan niinku raskaus ei ois lopuillaankaan.. 
 
Joo, 41+0 [;)] Eipä ihmeitä, vieläkään. Tulppaa tuli vielä yöllä aikamoinen löntti, ku kävin vessassa. Sit vähän supisteli, mut ihan hyvin sai nukkua.

Huomenna neuvolaan klo 10 [:D]
 
Nyt ei närästä mut en malta nukkua kun suppaillu ja ollu alhaal kipui ja sellane hassu olo, ni on iha sellane varpailla oleva olo, et nytkö??

Purin synnärilaukunkin ja kävin kaikki läpi et mitä tarttee mukaa.

Iih, jännääää!!! Sais nyt pysyy iha piikkiriitisen piempään et tulis vast 20 päivä, kun sekin on niin lähellä..
 
Jaahas, se ois perjantaina keisarileikkaus.. huhhuh... oltiin isukin kans vähän sekasin molemmat eilen kun käytiin sairaalassa ja saatiin tietää et perjantaina leikataan [:D] paniikki pukkaa päähän [:D] ensimmäinen synnytys kuitenkin [:)]
Toivottavasti kaikki menee hyvin :)
 
Onnea MNasu! Se on nyt sit tooosi lähellä :)

Itellä suppaili koko yön ja alko olla kipeit, sellaisia aaltomaisia mut ne sit rauhottu. Täällä sama meno kuitenkin jatkuu.. ja on kivuttomia.

Ois kiva jos Toukka tulis huomenna :D
 
Tsemppiä Mnasulle,ainahan se jännittää varsinkin kun on eka mutta kaikki menee varmasti hienosti!
Mä nyt panostan siihen että huomenna mä synnytän,kun on laskettu aikakin..saapas nähdä!
 
[>:] Jälleen yksi tapahtumaköyhä yö takana... plääh... Kyllä illalla nukkumaan mennessä taas jonkin verran supisteli, nyt jopa jossain tuntui, kai se siitä sitten pikkuhiljaa lähtee. Mies oli jo melkein autolle lähdössä, mä sanoin sille että älä nyt hoppuile, ei tämä mitään vielä, ihan vaan harjoitusta.. [:)]

Verenpaineet ilmeisesti vähän koholla, päätä särkee varsinkin aamuisin. Torstaina kuitenkin aika kättärille, sittenhän sen näkee missä mennään ja mitä tehdään. Mielenkiinnolla odottaen..
 
En oo kyllä saanu aikaseksi taas pitkään aikaan kirjottaa tänne, mutta nyt sain sitten jotenki potkua persauksille. ;) Viime yönä jo kipeitä suppareita, mutta hellittivät muutaman kerran jälkeen kivuttomiksi.. Olin jo niin onnellinen ja toiveikas, että jokos sitä tänä yönä, mutta ei sittenkään. Meni kyllä yö ihan harakoille. Täytynee nyt päivällä nukkua sen minkä pystyy, kun koiraakin pitää vahtia (kastraatio takana, toipuilee vielä)..

Jospa sitä ens yönä.. Toivotaan! Olisin jo kyllä ihan valmistautunut, jos lähtö tulisi! (: Ihana olisi jo saada pienokainen syliin! <3 :)
 
Harakoille meni koko yö,ravasin vessas kymmeniä kertoja..poikki oon!
Eilises neuvolas todettiin että sf-yläkäyrillä joten huomenna pääsen äippäpolille ultraan..mitään käynnistyksiä eivät ala viikonlopuksi tekemään jos ei nyt ihan akuuttia oo,muuten vointi on hyvä eipä ees kivuliaita suppareita oo..iltasin olo kyllä kuin rautakangella[:D][&:]
 
Huomenna olisi sitten leikkausaika[:)][:)][:)][:)].
Vähän jänskättää vaikka ihan tuttu juttu onkin[&:]. Sitten on kyl nää sokeri jutut. Pitää toivoa että pieni välttyisi keskolalta ja sokerit pysyisi kunnossa.
Mä olen kyl saamattomuuden huippu. Sain pakattua sairaalakassin vasta äsken. Supistaakin välillä ihan vietävästi. Toivottavasti kestäisi aamuun asti. Se tuntuis kyl niin turhalta jos nyt yöllä menis vedet tai kipujen vuoksi joutuis lähtee.
 
Tsemppiä Luukas!viimmein sinäkin saat nyytin syliisi,varmasti kaikki sujuu hienosti!Kuulumisiin![:)]
 
Takaisin
Top