Voi Nanatin! Ei ole kyllä mikään helppo tilanne kohdallasi.. :O
Mutta, jos Tuulienkelin tieto on faktaa niin tilannehan helpottuu!
Minulla on nyt vaikeuksia saada mies ulos tästä kämpästä.. Sairaalalasku oli suuri ja miehen varat vähissä muuttamiseen. Eilen täällä suunnilla joutui taas pelkäämään kun hän alkoi yöllä riehua ja heräsin siihen kun hän hakkasi keittiönkaappeja... Hän kuvittelee, että olen maannut hänen kaverinsa kanssa tjtn. Hänen sairautensa myös lietsoo muita uskomattomia juttuja raskaudestani. Milloin olen avaruusolio, milloin lapsi on jonkun salaliiton siittämä.
Ei toivoakaan, että uskaltaisin edes harkita mitään yhteishuoltajuutta.. Eikä hän edes haluaisi, sillä hän uskoo, että isyystestin tuloksetkin sillä tavalla väärennetään, että hän on isä vaikka joku muu olisi hänen kuvitelmissaan oikeasti isä.
TOIVOTONTA!
Ps. jos joku tulee huutelemaan tänne, että "mitäs olet mennyt huonossa suhteessa tekemään lapsen" niin, edelleen.. Miehen sairaus tuli aivan puun takaa! Hän oli vielä raskauteni alussa kuin toinen ihminen.
Myöskin minua ärsyttää muut, jotka arvostelevat toisten tilanteita (oli tilanne mikä tahansa).. Vaikka tässä keskustelussa ei vielä ole hirveästi arvosteltu. Mutta ihmiset eivät aina voi tietää mihin suhde vie. Eihän avioliitotkaan ole ikuisia, vaikka kestäisivät monen monta vuotta. Yhtäkkiä voi se seinä vaan tulla vastaan, oli suhde nuori tai vanha.
Ja aina se sattuu lapseen yhtä paljon. Se, että vanhemmat sinnittelevät huonossa suhteessa ja rikkovat sitten lapsen maailman erolla, niin onko se sitten parempi?
Tai perheväkivalta?
Tai alkoholisti-isä, joka on vaan kännissä kaiket päivät?
Tai joka päivä riitelevät vanhemmat, joilta rakkaus on puuttunut aina?
Tietenkin on ihanaa, jos liitto kestää.. Se onkin se, mihin varmasti jokainen ihminen pyrkisi/toivoisi!
Niin, ja saa oman mielipiteensä esittää.. Mutta mielestäni ihmisten pitäisi ajatella, että kaikilla ei tule se "unelmakumppani" kohdalle.
Lapsi on ikuinen, vastuuton mies voi aina lähteä omille teilleen jne.
Mummillani kävi niin, että mies lähti jättämättä viestiäkään. Ei kuulunut mistään mitään. Moneen kuukauteen. Kunnes kuuli jostakin, että oli mennyt vaihtamaan nuorempaan.. hakenut jostakin Venäläisen, nuoren naisen. Mies ei vastannut edes oman lapsensa kirjeisiin.
Kaikki ei mene suunnitelmien mukaan!
Eli arvostelijoille: Ehkä olisi parempi, että ihmiset kuolisivat sukupuuttoon ja lopetettaisiin lapsen teko heti, niin ei sattuisi keneenkään!
Maailma ei ole rakennettu pumpulista ja pilvilinnoista, vaikka joku saattaa luullakin siellä aina elävänsä! [:)]
Kuitenkin, hyvää alkavaa kesää kaikille! Nauttikaa raskaudesta, auringosta ja ihanista hetkistä lapsienne/vauvojenne kanssa <3