Onko Joensuulaisia äitejä?

Keijuli

Näppärä viestien naputtelija
Juu eli siis onkohan täällä Joensuulaisia äitejä,jotka sai vauvan Elokuussa? Itse sain vauvan elokuun viikolla 34 ja perjantaina 23.8.Monien kanssa tuli juteltua siellä 3C osastolla koska itse vietin viikon siellä osastolla kun mulla tiistaista asti käynnisteltiin synnytystä kunnes perjantaina aamulla meidän tyttönen päätti lopulta tulla maailmaan..Jos kävisi niin hienosti että sillä viikolla osastolla olleita sattuisi täältä löytymään olisi kiva vaihtaa kuulumisia...
 
Hei Keijuli! Aateltiin kysäistä sinulta, että olisitko kiinnostunut näkemään meitä syyskuisia joensuulaisia äitejä? Me on sovittu äiti-vauva treffit ensi viikon keskiviikoksi Perheentalolle klo.12. Meitä on tulossa sinne kolme syyskuista äitiä vauvoineen. Tervetuloa mukaan, jos innostut! :)
 
Heipä hei Menna! Mikäpä ettei:) Riippuu vain paljolti tytön aamupäivä unista jotta pääsenkö klo 12 :).Tyttö yleensä nukkuu aamupäivän ulkona vaunussa..Voi olla että klo 13-13:30 tienoilla pääsisin tulemaan jos ei tule mitään yllättävää :)
 
Kiva homma. Me ollaan varmaan ainakin kahteen saakka perheentalolla, että tule vaan, jos pääset! :)
 
Heissan Menna..pitkiköhän miun olla tänään keskiviikkona vai ensiviikon keskiviikkona siellä perheentalolla? :D..Tänään kävin siellä hiippailemassa apöyt noin puoli yhden jälkeen..
 
Meidän poika oli kipeenä nuhassa eikä päästykään. Perheentalolla oli ollut ainoastaan yksi äiti sitten vauvansa kanssa (emmu_ma). Hän lauttoi minulle puoli yhden maissa viestiä, että on yksinään perheentalolla. Ilmeisesti on juuri ennen tuloasi ehtinyt lähteä pois :sad001 Olen pahoillani, et menit turhaan! Me ollaan ens viikolla menossa (mut en tiedä vielä mikä päivä) jos vaan nuha vauvalta hellittää. Jos haluat, niin laita yv:nä vaikka puhelinnumero, niin on nopeampi tapa ilmoittaa äkillisistä muutoksista, jos tulee esim. sairaustapauksia tms..
 
Moi..Eipä tuo haitannut vaikka kävinkin siellä perheentalolla..Sainpa ainakin itseni "ihmisten ilmoille" :D.On tullut yleensä lähikaupoissa käytyä ruoka ostoksilla ja sit vaan kotona oleskellut..Ja tulipa pitkästä aikaa shoppailtua tytölle vähän vaatetta..Niin laitan mielelläni numeroni yv:nä kunhan vaan osaisin :D...Tietää sitten tosiaan milloin satutaan samaan aikaan sinne perheentalolle :D
 
Voi apua, onkohan me menty vastakkain! Hitsi... Mie tosiaan siellä olin mutta en ainakaan bongannut muita vauvoja (tosin osaan olla aikamoinen puusilmä :wink). Mutta seuraavan kerran sitten? :)
 
Heh...ollaan voitu pihalla ohi kävellä toisistamme mut eipä se haittaa seuraavan kerran sit tulevalla viikolla..pitää vaan katsoa päivä milloin satutaan kaikki kolme sinne :D
 
Takaisin
Top