Onko iskenyt syömishimo?

uusi tase

Satasella mukana keskusteluissa
Mulla eilen illalla alkoi kamala syömishimo..6 paahtoleipä hunajan kerä ja sen jälk vielä kanakoipi ja perunoita..ohoijaa..en ole koko raskaus aikana juuri ylimmärräistä syönyt mutta nyt se taitaa alkaa sitten..heh heh [:D]
 
Herkkujen suhteen kyllä. Aloin yks päivä ihan miettiä, että mitä hittoa on taas päivän aikana tullut syötyä. Suklaapiirakkaa, omenapiirakkaa, pulla, jätskiä... Olen kyllä herkkusuu, mutta en koskaan ennen ole ollut tällainen porsas! Ei ole mitään itsehillintää ja just se että ihan huomaamattani vedän tuota makeaa. Ennen sentään muistin, mitä päivän aikana on jo tullut syötyä ja pystyin kieltäytymään muista herkuista. Nyt vaan heti kun tekee jotain mieli ni suuhun menee. Ja tosiaan kun on toi leipomishimo iskenyt, niin meiltähän herkkua kyllä löytyykin.

Sikäli en odota innolla synnytystä, nyt ne kilot kuitenkin pysyy mukavasti piilossa ja kaikki ihastelee vaan kiinteää, siroa jalkapallomahaa [:)]
 
jep sama täällä. Koko raskaus muuten menny sillei et ei tee mieli mitään ja pakosta syö..(ja painoo silti tullut yli10kg...[:@]) Nyt sit koko ajan jotain..makeeta niin et oksettaa sit suolasta väliin sit taas makeeta ja sit taas suolasta..loputon kierre.. kunnes on taas niin turvoksissa et meinaa räjähtää. Kaikkein hauskinta et tätä on jatkunut nyt jonkun 2 vko ja sit neuvolan vaaka sanoi että oon laihtunut 0,5 kg [:D] Joten ihan hyvä dietti [:D] Mä osaltaan kyllä syytän sitä että kaupat myy jo konvehteja ja sit muistaa joulutortut ja piparit ja joulu ruuat ja glökin ja namnamnam..ja lomilla ollessa ei oikein muuta tekemistä kuin syödä ja leipoa [:D] Mut hei nyt saa vielä syödä! sit ku vauva syntyy niin tällä alkaa zumba kuuri ja loppuu herkut! joten menenpä hakemaan mokkapalan..[;)]
 
kyllä on iskenyt sekä nisrous ja syömishimo. En voi syödä mitään muuta kuin sitä, mikä sillä hetkellä mieli tekee.
Tänään rupesi tekemään vuosien jälkeen mieli makaroonivelliä, karjalanpiirakkaa ja munavoita. Tuolla mies on tekemässä kyseisiä herkkuja [:D]

Illalla yhtäkkiä saattaa alkaa tekemään mieli "LIHAA" ja sitä on saatava, mies haki triplalihalla paahtopaistisubin minulle 30km päästä eräs ilta. Ei vaan anna himot periksi yhtään.
 
Mulla laski paino n. 5 kg kolmen ensimmäisen raskauskuukauden aikana, koska ruoka ei maistunut (öklötti vaan)... Mutta nyt rv 24+4 on ruoka maistunut jo muutamien viikkojen ajan jo liiankin hyvin!
Syön enimmäkseen ihan "oikeeta ruokaa", eli herkkuja ei tee paljon mieli. Toki niitäkin joskus menee...
Mutta ruokamäärät ovat ihan älyttömiä ennen kuin tulen kylläiseksi! Ja mikä huvittavaa; kunnon aterian jälkeen, tunnen itseni taas nälkäiseksi pian noin parin tunnin jälkeen taas...

Joten kyllä, syömishimo on iskenyt! [;)]
 
Vähän väliä himottaa kyllä vaikka ja mikä herkku (varsinkin suklaa <3 ) mutta pakko yrittää pitää aisoissa enimmät herkuttelut, ihan painon nousun sekä joulukuun alun sokeritestien vuoksi. [:(] Mutta välillä pakko herkutellu joillain hedelmillä, herkkua ne on nekin. [:D]
 
ALKUPERÄINEN: basura

MAKAROONIVELLI! voi minkä teit mami76!! *lähtee kokkaamaan...*


Mä söin loppuraskaudesta makaroonivelliä harva se päivä [:D][:D]
 
Takaisin
Top