One step ovistesteistä kokemuksia?

Jos tarkoitat näitä raskauskeijun liuska one steppejä niin mulla näytti kyllä oviksen, mutta sai arpoa, että onko tasavahvat viivat vai ei. Saattoi tummua vaan viivan toisesta reunasta tummaksi. Ei siis tullut niin selkeää plussaa kuin muilla käyttämilläni ovistestillä.
 
Jos tarkoitat näitä raskauskeijun liuska one steppejä niin mulla näytti kyllä oviksen, mutta sai arpoa, että onko tasavahvat viivat vai ei. Saattoi tummua vaan viivan toisesta reunasta tummaksi. Ei siis tullut niin selkeää plussaa kuin muilla käyttämilläni ovistestillä.
Kiitos vastauksesta:) teitkö samassa kierrossa sekä os:llä että jollain muulla? Mistä päättelit että ovis oikeasti tapahtui? Raskauduitko?
 
Kiitos vastauksesta:) teitkö samassa kierrossa sekä os:llä että jollain muulla? Mistä päättelit että ovis oikeasti tapahtui? Raskauduitko?
Nykyään tikuttanut pelkästään yhdellä testillä aina kierron. Nämä oli itselle 9kk sitten uusia testejä, aiempia lapsia yrittäessä käyttänyt rfsu liuskoja + cb digi.
Mulla on yleensä pari päivää selkeät ovisoireet, niin halunnut tikuttaa ihan vaan sen takia että tietäisin tarkemmin laskea itse ovispäivän (ovis+ dpo -1). Ovisplussan perusteella menkat alkanut aina 12-13 päivän päästä, joten sen perusteella uskon ovuloineeni. Näillä OS testeillä en raskaaksi tullut, mutta eipä se ole testien vika.
Nyt mulla käytössä kotitestin sofi liuskat, viimeksi raskautuessa (kkm) oli nämä käytössä ja niitä sitten vaan tullut tilattua lisää kun laskin olevan halvimpia. Pitäisi olla epäherkempiä kuin OS, mutta mulla ainakin näihin tullut selkeämpi plussa.
 
Mä tein vikan testin to iltana kun pääsin töistä kotiin eli joskus ennen kymmentä.. Käyttöohjeen mukaan klo 10-20 paras aika mut unohdin ottaa töihin mukaan. Ei ollu 7 testipäivän aikana kertaakaan yhtä vahvat viivat mut välillä vähän vahvempi. Tosin en aina ihan samaan aikaan testannut, n. 1-2 h heitteli molempiin suuntiin. Nyt liuskat siis loppunut mutta nyt tullut kirkasta limaa, vkloppunakin vähän mutta selkeimmin tänään:rolleyes:
 
Mulla on toimineet ihan hyvin. Jos jaksaa pidätellä 3h niin viiva tummuu heti, mut muuten joutuu odottelemaan aika pitkään. Tässä viime kierron selkeä plussa, kun jaksoi pidätellä. Jos ei toimi, niin kokeile eri merkkistä.
 

Liitteet

  • 20200422_170619.jpg
    20200422_170619.jpg
    32.3 KB · Katsottu: 297
One stepin puikkotestit ainakin itsellä toimi erittäin hyvin. Vahva suositus. Niitä käytän jatkossakin, jos tarvitsee. Jos ei ovista ole, niin tulee korkeintaan vaalea hailura. Tummeni itsellä oviksen lähestyessä ja oviksen aikaan antoi plussaa myös aamu- ja yövirtsasta. Ja nyt päivä ekan ovisplussan jälkeen myös. Päiväpissasta riitti parin tunnin pidätys ja vähempi juominen. Liuskoista en tiedä.
 
Äsken testasin vielä uudestaan. Eilen tuli siis eka ovisplussa. Nyt tein kaiken väärin ja silti näyttää vielä käytännössä plussaa, eli hyvin mittaavat LH-pitoisuutta noi puikot. Herkkiä ovat kuten luvattu. Ihan testimielessä join paljon, pidätin vain tunnin ja kusin merkkiviivan yli :hilarious::hilarious::laughing001


Tässä tulos:
20200526_125354.jpg
 
Mulla nää Onestepin liuskat ei koskaan antaneet tasavahvoja viivoja. Kierron pituudesta päättelin jälkikäteen oviksen kuitenkin olleen silloin, kun testiviiva oli vahvimmillaan.

Yhdessä kierrossa dippasin Onestepin vielä samaan pissaan kuin Clearbluen digin. Digi näytti plussaa (pysyvä hymiö), mutta Onestep tosiaan ei ihan tasavahvoja viivoja.

Summasummarum, jotenkin pystyn ehkä oviksen päättelemään Onestepeilläkin, mutta Clearbluen digit antaa selvät tulokset. Käytän siis nyt niitä, vaikka hinta hieman kirpaiseekin.

Voi siis varmaan olla yksilöllistäkin tuo Onestepin toimivuus? o_O Käytän nimenomaan CB:n dual-hormone-testejä, ja oon miettinyt, että tehoaako ne mulla paremmin juuri siksi, että mittaavat yhden hormonin sijaan kahta. :rolleyes:
 
Mullakaan ei oo koskaan onestepilla ovistesteillä tullut tasavahvoja, ei selkeästi vahvempia viivoja. On kyllä mennyt luotto näihin. Onestepin raskaustestit on toiminut hyvin.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top