Omituiset mielihalut..

Mulla on himona ollu jo pidemmän aikaa piimä ja maustamaton viili. Näitä täytyy saada joka päivä. Onneksi on tuolta terveellisestä päästä nämä himotukset. [:D]

Mut mulla kyllä suolaiset sekä makeat herkut uppoaa ihan yhtä lailla. Siitä ei voi mitään päätellä. Vaikka tosin se jätski kyllä maistuu aikas hyvälle. Löysin eilen kaupan altaasta lakritsi-salmiakkijäätelöä!!! Siinä on sitä suolaista ja makeaa samassa paketissa. Että oli herkkua!!![8D]
 
Kuten Tolteekkikaan, niin minäkään en ennen ollut yhtään makean perään. Ja nyt onkin sekä ihmetyttänyt että kauhistuttanut tuo makeanhimo. Jätski ykkösenä, suklaa hyvänä kakkosena, kolmantena maustamaton jogurtti millä tahansa kaapista löytyvällä hillolla maustettuna (ja voi herrajumala miten niissä hilloissa on sokeria...) jne. Ja tyttöhän meille on satavarmasti tulossa, joten pitäiskö tuo Tigerin teoria paikkansa!? [:)]

Tigerin voileivän kuvausta lukiessa alko ihan suu napsumaan vaikka just söin aamupalani! Nyt lähen äkkiä pois tästä topikista!!! [:D] [:D]
 
hihi.. [:)]

toisaalta joidenkin kohdalla toi teoria vois pitää paikkaansa mutta mun kohdalla ei oikein..
poikahan meille on tulossa ja mä kyllä syön niin makeat kuin suolasetkin.

himoista ekana on tuoreet hedelmät, kuten appelsiini, omena.. ja sit nuo ihanat voileivät, nami nami, jäätelö maistuu hyvin ja karkki vielki paremmin. kotiruoka on ihan huippua kans! mut toisaalta jos vain nytkin aamutuimaan sais yhden big mac hampparin nii menis kyllä alas, ei tuottais ongelmia! [;)]
kerran tuli telkusta mäkkärin mainos jostain aivan ihanasta hampparista eikä mitään mahiksia sillä hetkellä saada sitä niin tippahan se herahti silmänurkkaan.. mies nauro vieressä et voi teitä raskaana olevia.. NIIMPÄ!! [:D]
 
tiger, olipa kivasti tehty, nyt mä haluan big macin! [:D] hemmetin hemmetti, kaapissa ei oo ku hedelmiä. Koko viikonlopun oon halunnu mäkkäriin tai heseen mutta mies on laittanu mut syömään salaattia (hyvää sekin) mutta kun TAHTOO!
 
ärrrrrr!!!!! ootte ärsyttäviä! [:D]

mulla mäkkäriin matkaa sellaset 25km että en ihan jaksa lähtee ajamaan vaikka mieli tekis KOVASTI!!!!!
*vääntää itkua*
 
voi elä huoli tiger, sulla on silti unelmat helpommin toteutettavissa kuin mulla, sillä huomasin just että koko kukkaro on jääny autoon ja auto on miehen mukana töissä 60km päässä [:@] Eli ei hamppareita [:'(]
 
mulla on kova himo Banaani jogurttiin ja lihapulliin, ja samaan aikaan, mielellään myös sekoitettuna keskenään [:)] ihan outoja haluja. mun mies vaan kattoo vieressä ja ihmettelee [:D]
 
no hyi yäk, erilleen menee kyllä molemmat mutta että sekotettuna?? [:'(][:D]
vielä pahempaa ku jonkun mainitsemat jäätelö&suolakurkut.. huh huh! [:D]
 
Takaisin
Top