Omituiset mielihalut

BossLady

Oman äänensä löytänyt
Hei kaikki kanssa sisaret!

Oletteko huomanneet tässä vaiheessa himoavanne jotakin mitä ette muuten söisi ja onko näitä haluja tullut toteutettua? Miten petipuuhat? Toiset sanoo, että seksi maistuu normaalia enempi kun on raskaana?

Itsellä ei ole vielä ollut mitään ihmeellisiä tuntemuksia, ainoastaan kahvia tekee välillä mieli mitä muuten en kamalasti juo ja mandariineja on tullu syötyä aika paljon. Jälkimmäiseen kysymykseen oma väsymys ehkä vaikuttanut tällä hetkellä enempi, mutta hellyyden kipeä olen kyllä välillä kamalasti..
 
Mulla ei oo pahemmin vielä mitään mielihaluja ollut, ainoana että mandariinia teki kovin mieli viime viikolla. Välillä alkaa tekee jotain mieli, mutta sit ei maistukkaan.
 
Ainoaksi kunnolla omituiseksi mielihaluksi voisin itselleni mainita kebabin, en oo sitä ikinä edes maistanut niin en ymmärrä kui mä sitä vähän väliä himoitsen. (t.vajaa 10v. kasvisruokavaliota takana)

Petipuuhat on meillä koko ajan laantumaan päin, ennen raskautta halusin seksiä, nyt haluan haleja ja hellimistä. Muutenkin ihan outo olo sen suhteen kun haluaisin vaan halailla ja silitellä kaikkia:3some, muistan kyl tän saman jutun viime raskaudest, oli silloin moni ihmeissään käytöksestäni :D
 
Satsumat on number 1. Niin hyviä. Voisin syödä niitä 2kg päivässä :D
Ja mitä petipuuhiin tulee niin ei sitte nappaa YHTÄÄN. Viime raskaudessa hormonit hyrräs loppuun asti ja mies oli enemmänkin et joko taas. Mut nyt ei vois vähempää kiinnostaa.. Ihan kamalaa ku tekis vaan mieli sanoa et nukutaan nyt, ehkä huomen sit :eek: Ennen raskautta ei ole ollut mitään ongelmia halujen kanssa! Toiv. vähän edes palautuis tän raskauden aikana, ettei tuntuisi aina niin pakkopullalta o_O
Se vielä mainittakoon, että sitten kun alkuun pääsee, ni sitte olen mukana. Mut alku on _aika_ nihkeetä.
 
Mikähän noissa sitruksissa viehättää, itekki vetäsin just neljä mandariinia ja lisää olis voinu syödä, kumma juttu..
Liekö joku alitajuinen vitamiinien kaipuu tai jotain..
 
Mulla meni eilen töissä eväänä vajaa kilo klementiinejä. :D

Meillä peti puuhat ihan nollassa ja halailu ja kikki ajoittain ihan ärsyttää ja ahistaa. :sad001 jospa nää kohta alkaa helpottamaan.
 
Mandariinit menee mut mä vaa ootan et alkas joku maistuu...
 
Takaisin
Top