Omat syntymäpainonne ja -pituutenne?

Emmy'

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Hei jälleen huhtimammat!

Minkä kokoisia olette itse olleet syntyessänne? Entä kumppaninne? Synnyittekö ennen vai jälkeen lasketun ajan?

Löysin neuvolakorttini ja minä olen painanut 3570 g ja pituuteni oli 52 cm. Olen syntynyt äitini mukaan kaksi viikkoa LA:n jälkeen ja synnytys täytyi käynnistää. Mieheni oli vähän reilu 4 kg:n kokoinen syntyessään ja hieman yli LA:n ilmeisesti hänenkin synnytys siirtynyt. Toivottavasti tuo "yliaikaisuus" ei ole periytyvä ominaisuus! ;)

 
Tää onkin hauska kun alotit tän! :)

Itse oon syntynyt rv 35+5 ja painoa 2840g pituus 47cm, mies on syntynyt melko lähellä LA ja painoa muistaakseni n. 3700g, pituutta en nyt muista.

Mä oon siis syntyessäni ollut reilun kokoinen viikkoihin nähden, siltikin aikuisena en oo kovin isoksi kasvanut, pituutta 162cm. Jännityksellä odotetaan jälkikasvun mittoja! :) Tai lähinnä sitä että KUINKA iso hän tulee olemaan, ihan pikkuriikkistä tuskin tullaan saamaan jo painoarvioidenkaan mukaan.
 
Kiva aihe! Me verrattiin miehen kanssa meidän syntymämittoja yks kerta, en nyt tarkasti muista/jaksa lähtee ettii, mutta molemmat oltiin suht lähellä sitä "standardia" 3500g / 50cm. Mä olin hieman miestä isompi, tyyliin sentin pidempi ja 200g painavampi. Ite synnyin noin viikon LA:n jälkeen,miehestä en tiedä.
 
Hauska juttu tämä! :D

Elikkäs minä olin n.3200g ja 48cm ja synnyin suunnitellulla sektiolla kaksi viikkoa ennen la.
Mieheni oli n.3900 ja 52cm. Sitä en ole koskaan kysynyt että syntyikö lasketun ajan jälkeen vai ennen.
Nyt sitten saa nähdä minkä kokoisena meidän pikku napero syntyy :) Kovasti veikkaan noita mieheni mittoja.
 
Takaisin
Top