Onko kellään ollut hiivaa ? :\ mulla ollut kerran antibiootista ja silloin oli ihan kamala kutina ! No nyt sillon kun kävin kaks viikkoa sitten yksityisellä niin siellähän ne sano että ei suoranaisesti hiivaa mutta koku bakteerivanginiitti tai joku ja sain siihi paikallishoidoksi ne puikot. No piti sit käyä tos viimeviikol päivytyksessä ni siellä sanottiin että itse se Puikko voi aiheuttaa hiivaa.. No kutina hävis sillä lääkityksellä mutta edelleen aivan järkyttävä punoitus ja pissatessa kirvelee, mietin että voiha tämä olla hiiva ilman kutinaa ? Kun kaikilla keskustelupalstoilla lukee että aina hiivasss kutina mutta riippuuha se ihmisestäkin.. Ja tulee niukkaa punaista/veristä vuotoakin. Jälkivuoto lopppui mielestäni ja neuvolasta kysyin tuosta verenvuodosta mutta se veikkaili kuukautisia ja anto mennä vähän ohi.. Tai sitten mulla epparihaava vuotaa jostain syvemmältä.. Huoh. Mutta ei kuukautisvuoto ole näin niukkaa, mietin olisko mulla haavaumilla tuolta ja ne vuotas ja siitä valkovuoto värjääntyis.. On tääkin ! Ei raskaana ollut näin vaikeaa ja itse synnytyskään ei yhtä paha kuin mitä nämä neljä sen jälkeistä viikkoa on ollut !