Mie liikuskelin kans jo samana iltana osaston käytävillä, en enempää kuin mitä oli pakko, eli syömässä, vessassa, suihkussa ja tietty itse hoidin myös vauvaa. Oltiin kuintenkin perhehuoneessa joten mies oli mukana passaamassa minua :) Niin ei tarvinnu itse ihan kaikkea hakea/tehdä. Kotiin kun päästiin niin tuntui, että eppari haava pariksi päiväksi hiukan paheni ja muuttui aremmaksi. Varmaan johtui siitä, että kotona tuli touhuttua enemmän. Nyt synnytyksestä jo reilu 3 viikkoa, eikä haava ole enää vaivannut, mutta häntäluun päälle ei vieläkään kestä painoa ihan tuosta nuin vaan laittaa ja sama nousemisessa, eli tuolilta täytyy nousta hitaasti.
Jälkivuoto on vielä sen verran reipasta, että seksiä ei olla päästy vielä kokeileen. Enkä taida olla siihen vielä edes valmis, ehkä se että edes mietin olenko valmis vai en kertoo etten ole.
Mie en ole itkeskelly paljoakaan, mutta ensimmäisen kerran kun lauloin vauvalle iltalaulua, ei sanoista saanu selvää kun itketti vaan :) Mutta se on oikeastaan ollu ainut kerta.
Itse en ole aiemminkaan mikään aktiivi liikkuja ollut, mutta ihan viimeiseen raskaus päivään asti kävin koiran kanssa lenkillä. Nyt ei olla päästy vielä. Ensin oli vauvan ulkona olo kielto ja sitten tuli pakkaset. Mutta viikonloppuna toivottavasti päässään.
jatkan hiukan myöhemmin... :)