Oma jaksaminen

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Miten on oman jaksamisen laita?

Raudanpuuteanemiasta ja oireista johtuen oon aika poikki. Onneksi sektio häämöttää 3-4viikon päässä, joskin sitten tulee omat haasteensa:rolleyes:
 
Mulla tekee tää raajojen turvotus olon aika tukalaksi. Jalkapohjat, varpaat ja sormet on tosi kipeät etenkin aamuisin. Liikunnasta ja veden kittaamisesta ei tunnu olevan apuja. Myös katkonaiset yöunet ja valvominen on vienyt veroja - ei vaan jaksa mitään ylimääräistä.
 
Tossa pari päivää sitten olin jo ihan rikki mutta nyt ollut helpompaa. Olihan raskas raskaus...
 
Päiväunet, iltaunet ja ajoissa nukkumaan sopis mulle, mut ei oikein sovi tähän perhe-elämään.
 
Nyt ollut helpointa tän raskauden aikana, koska ainakin väsymys, huono olo ja refluksi helpottaneet. Ollut jopa ns. suht normaalia oloa välillä. kopkopkop.
 
Kun saa hyvän asennon, jotta voisi lepää, kädet alkavat särkeä. Rannekanavaoireyhtymä pahenee päivä päivältä. Kun vauva leikataan 9 päivän päästä, oon varmaan aivan loppu :sad001
 
Mulla alkaa ainakin henkinen ja fyysinen jaksaminen oleen loppuun kulutettu näiden särkyjen kanssa. Koko raskauden on vaivannu enemmän ja vähemmän vatta ja nyt loppuun mentäes vaan pahenee
 
Voi meitä. Täällä tämä infernaalinen turvotus alkais jo riittää. Miten voikin tehdä kipeää niin paljon :dead: Viimeiset viikot, sitten helpottaa!
 
En jaksaisi enää odottaa että vauva syntyy. Aika tuntuu menevän vaikka laskettuun aikaan alle 2 viikkoa jäljellä. Nukkuminen on yhtä tuskaa kun lonkat kipeytyy ja mahaa pitää tukea tyynyllä tai muuten tuntuu että vauva painaa mahaa liikaa sivulle joka tuntuu kuin koko vatsa repeytyisi kyljestä. Vauva ei ole vielä kiinnittynyt vaan tykkää tunkea päätään ylös alas 10 minuutin välein aiheuttaen järkyttäviä sukkapuikkokipuja.
 
Takaisin
Top