Olisiko mitään perää?

Minnuska89

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Onkohan mahdollista saada 1vk 2pv ovulaation jälkeen pahoinvointeja kun tänään alkoi kauhea pahoinvointi ja tuntui välillä että lentää tavaraa suusta?? Meillä on haaveena saada uudestaan se toinen muksu kun mulla meni kesken 13.tammikuuta 2010.. välillä tulee nenään sellainen raudan haju ja suuhun metallin maku,eilen noustessani sohvalta nopeasti ylös vihlaisi oikealta puolelta alavatsaa.
 
Eihän se kai mahdottomuus oo, mutta toisaalta jos kovasti toivoo olevansa raskaana, niin sitä saattaa odottaa ja toivoa oireita, jolloin elimistö alkaa niitä tuottaa, vaikka ei raskaus oliskaan alkanut... Mutta toivon täydestä sydämestä, että testitikkuun oikeat viivat piirtyy :) Malta kuitenkin odottaa, että ne menkat on oikeesti myöhässä, että ei tuu virheellisiä tuloksia. Tsemppiä odotukseen (joko raskauteen tai siihen plussan odotukseet :))
 
SannaKoo Niiin,no en ole kauheasti ajatellut koko raskaaksi tulemista..Olen ollut ihan normaalisti ja silti oireita on ollut ilman ajattelemistakin..Eilen oli koko päivä pahoinvointia,välillä kävi pois ja tuli sitten takaisin.Mitään vatsatautia se ei voi olla kun kenelläkään meidän perheen jäsenistä ei sitä ole..Mutta odottelen vielä vähän aikaan ja r-testi sitten tekemään vain.

Viirukhan Niin voi olla..Vihlaisuja on välillä mahassa..Ja eilen kun kävin suihkussa niin huomasin että rinnat oli jonkinverran kasvanut ja en usko että ne kasvaisi noin vain ilman mitään kun ei ole ennenkään.[:)] saa nähä mitä tulee..Tänään käyn ostamassa testit valmiiksi perjantaita varten kun sillon on kulunut tasan 2 viikkoa ovulaatiosta ja 7.3.2010 pitäisi alkaa menkat myös..[:)]
 
Minnuska19, mulla alkoi maistumaan metalli suussa samalla
viikolla kun hedelmöittyminen tapahtui.
 
Siitä meni kuukausi, ennen kuin tajusin edes tehdä raskaustestiä...
Alkoi öisin tulemaan kovia vatsakramppeja, niin sit alkoi
vasta epäilyt.
 
Mutta voin kokemuksella sanoa, että tuo metallin maku voi
tulla ihan saman tein hedelmöittymisestä.
 
corollamyyntiin Kiitoksia että kerroit..On apua siitäkin [:)] huomenna aamulla kokeilen josko testiin tulisi jotain.[:)] Rinnat on tosiaan kasvanut ja vilun tunnetta on melkein joka päivä..[:)]
 
ginessa ei tullut testiin mitään..[:(] Ajattelin oottaa puoleen väliin tätä kuuta jos ei menkkoja kuulu niin sitten teen uudestaan testin..Mulla pitäis alkaa 7.3.2010 menkat..
 
Tiiaa Niinpä,sitä tässä juuri toivoisinkin..Juttelin sunnuntaina äitini kanssa näistä oireistani ja kun sunnuntaina alkoi ensimmäinen kuvottava olo ja on jatkunut muutaman kerran päivästä iltaan asti,sitten on pientä huimausta nytten ollut parina päivänä,eilen kauhea päänsärky,tänään pientä menkkamaista kipua mahassa,väsymys on iha hirveä eilisestä asti ollut,tuntui että voisin nukahtaa heti siihen paikkaan mutta en voinut kun piti lähteä hakemaan mies töistä kun minulla oli auto..Maha on sen näköinen ettö olisin 6kk raskaana[8|]rinnat painaa ainaki tonnin ja kauhea närästys kokoajan,joka ikinen päivä.Saa nähä jos teen sunnuntaina testin että mitä se näyttää tai jos teen ensiviikon maanantaina testin.
 
Niin no oikeilta oireilta kuulostaa ja se on hyvä et ootat kun se ei välttämät vielä näykään testissä,jos se prosessoi sitä nyt alkuun siellä [:)] 
 
Takaisin
Top