Oletko yksinäinen?

Oletko yksinäinen?

  • Kyllä, usein

    Äänet: 4 25.0%
  • Toisinaan

    Äänet: 7 43.8%
  • En juurikaan

    Äänet: 5 31.3%

  • Kaikki äänestäjät
    16

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Onko täällä muita jotka tuntevat olevansa yksinäisiä?

Oikein ketään ei ole tullut nähtyä, vielä harvemmin kuin normaalisti enkä ennen koronaakaan saanut useinkaan aikatauluja ystävien kanssa natsaamaan. Mies on paljon töissä ja uutta paikkakuntaa en oikein vielä tunne.
 
Tavallaan olen ja tavallaan en. Oon vähän introvertti luonne ja työssänikin eniten mua uuvuuttaa se, että joudun päivittäin olemaan ihmisten kanssa tekemisissä. Toki nautin perheen ja ystävien seurasta, mutta en varsinaisesti saa siitä energiaa, vaan päinvastoin. Päivittäin kyllä viestittelen lähimpien ystävien kanssa.

Mullakin on taustalla paikkakunnanvaihto ja vaikka muutosta on jo pari vuotta, en oikein vieläkään ole harrastukseni puolesta päässyt mukaan porukoihin ja se vähän vetää mielen matalaksi. :sorry:
 
Kyllä olen. Toisinaan enemmän ja toisinaan vähemmän. Ystäviä tai kavereita ei ole yhtään, sillä olen introvertti, raskas ihminen ja erakkoluonne. Ystävystyn/lämpenen tosi hitaasti ja sitten en jaksa/viitsi ylläpitää suhteita kavereihin. En jaksa panostaa ja tapailla ketään.
Ja jos joku alkaa liian pian liian läheiseksi, ghostaan hänet häpeilemättä.
Siksi olen yksinäinen.
 
Vähän tuntuu kyllä yksinäiseltä. Ystäviä ei ole montaa ja heistäkin suurin osa asuu kauempana tai ei uskalla nähdä nyt koronan takia. Esikoisen ollessa vauva kävin usein perhekahvilassa. Siellä sai sentään kodin ulkopuolista seuraa vaikka en muiden äitien kanssa ystävystynytkään. Nyt ei sekään ole mahdollista.
 
Minulle korona sopii hyvin. En jaksa tavata ihmisiä, olen mielelläni kotona. Viestittely on minun jaksamiselleni paras keino olla yhteydessä ihmisiin.
 
Takaisin
Top