Oletko töissä tai opiskeletko?

Just helmikuussa ehdin palata takaisin töihin ja heti kokoaikaisesti. Nooh, ehtiipä käydä kerryttämässä muutaman lomapäivän ennen äitiyslomalle jäämistä :grin
 
Mie palasin maaliskuussa. :D Ja olin luvannut pomolle,ettei tuu enempää... :D touko-kesäkuussa oli vielä pitkä sairasloma nivelsiteen repeämän takia.
 
Sain vakkaripaikan tän vuoden alussa joten siellä äitiyslomaan asti :) ja joskus sitte takas ku sen aika tulee! Ainakin 1v kotona.
 
Kokopäiväisesti olen töissä. Saa nähä, miten pitkälle pystyn olemaan ja tekemään hommia, koska työni on suhteellisen fyysistä.
 
Sama täällä, ei varmasti onnistu töissäolo loppuun saakka. Olen henkisesti varautunut siihen että jos vaikka vuoden loppuun pärjäisin.
 
Ja kun syksyllä menee töihin, toivon että niskapoimu-ultra olisi jo tehty, että voisi heti sanoa varmaa siellä. Koska joutuu sanoa kuitenkin heti, työn vaarat edellyttää...
 
Mäkin oon yllättynyt jos loppuun asti pystyn olemaan töissä. Aika fyysinen työ ja lopussa on sit mahakin edessä. Oon siis leikkurissa töissä. Viime raskaudessa jäin pois töistä jo 4kk ennen l.a supistelujen takia..
 
Edellisestä jäin n.2,5kk ennen la saikulle.Fyysinen ja liikkuva työ aiheutti supisteluja.En usko,et nytkään olen loppuun asti töissä.
 
Kokoaikatyössä ja jännitys että miten oikeesti jaksan ja kykenen koska nytjo tuntuu kropassa
 
Mä olen kokopäivätöissä, 3-vuorotyössä. Tän vuoden alusta palasin töihin hoitovapaalta kun tyttö oli 2v. kaksi edellistä raskautta olen ollut viimeiseen päivään asti töissä ja jäänyt siis siitä virallisesti äitiyslomalle. Tosin kahta vuoroa olen siirtynyt tekemään molemmissa (jättänyt yövuorot pois), mutta olisiko ollut ehkä 6kk:n kohdalla? olikohan siitä mitään suositusta?
 
Mie alotan ihan uuden alan opiskelun nyt syyskuun alussa ja hävettää kun ei edes ekaa vuotta ehi saaha pakettiin ku vauva syntyy.
 
Sanoppa. Miten se meillä on sattunutki niin ett lapsi ilmoittaa tulostaan juuri silloin kun ei tarvis. ihania juttuja kuitenkin. Ja koulu ja työ on toissijainen perheen jälkeen. [emoji4]
 
Oon kokopäivätöissä ja paljon on istumista eikä välillä oo mahdollista nousta seisomaan. Viimeksi loppua kohden oli tosi puuduksissa takapuoli nopeasti, että sitä kauhulla odottelen..
 
Takaisin
Top