Oletko töissä tai opiskeletko?

Keskustelun 'Lokakuiset 2018' aloitti Uusperhesatu, 15 touko 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Uusperhesatu Rakastunut foorumiin

Mitä teet odotuksen ohessa? Oletko töissä, opiskeletko vai teetkö kenties jotain muuta?
  2. Hansu Ransu Aloittelija

Olen töissä, mutta määräaikainen soppari päättyy pian. Kesäkuussa vielä palkallista lomaa ja sitten työttömänä äitiyslomaan asti. Opiskelen kuitenkin avoimessa yliopistossa omaan verkkaiseen tahtiin.
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. Narcissa Tuttu foorumilla Lokamammat 2018

Töissä, kokoaikainen ja vakituinen.
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Stiffie Rakastunut foorumiin

Töissä, määräaikainen työ vakinaistui juuri. Alan nyt tekemään 77% työaikaa, ihana kun tulee vähän enemmän vapaata.
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Leppäkerttu86 Rakastunut foorumiin Lokamammat 2018

Töissä. Olen itse itseni työnantaja.
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. Tinker82 Tuttu foorumilla

Töissä osa-aikaisena ja teen jatko-opintoja (60% työaika anottuna opiskelujen takia)
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. kotivalo Ihastunut foorumiin Lokamammat 2018

Kotona hoitovapaalla esikoisen kanssa. Viideksi päiväksi olisi pitänyt mennä töihin ennen uuden äippäloma alkua, mutta käytin siihen lomapäiviäni.
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. Rouva V. Naimisissa foorumin kanssa Eloäidit 2020 Lokamammat 2018

Vakkaripaikalla työssä josta pidän paikassa josta en niinkään.
  9. sallahaa Addikti Elomammat 2016 Lokamammat 2018

Töissä, määräaikaisena elokuun loppuun ja saa nähdä jatkuuko työt siitä vielä äitiyslomaan asti... Ei tuossa onneksi iso katko tulisi, vaikka ei jatkuisikaan.
  10. Elviira78 Peruskäyttäjä Lokamammat 2018

Vakituinen toimistotyö 50-km päässä
  11. Naksutiili Rakastunut foorumiin

Olen määräaikaisena töissä :)
  12. Lila-Aurora Ihastunut foorumiin Tammikuunmammat 2015

Vakkarityö, 14 vuotta tulee tänä kesänä.
  13. vauvakuume ♡ Rakastunut foorumiin Heinäkuiset 2021 Kesämammat 2016 Lokamammat 2018

Vakityö, vuorotyö. Nyt sairaslomalla.
  14. HeliAn Aloittelija

Vakityössä. Äitiysloma tuo tarpeellisen paussin töihin. Ihana tehdä välillä jotain muuta ja sitten palata töihin uudella motivaatiolla. Tämä ei kuitenkaan ollut syy lapsen hankintaan, mutta ihan kiva plussa.:happy093
  15. Tiutiutiu Ihastunut foorumiin Syysmammat 2018

Täsmälleen sama tilanne ja fiilis täällä! Sitä paitsi kun on viimeiset viitisen vuotta elänyt aika paljon työn ehdoilla, on ihanaa saada välillä pitkä lepotauko siitä.
    • Tykkää Tykkää x 1
  16. Tiutiutiu Ihastunut foorumiin Syysmammat 2018

Oho, tajusin olevani lokakuisissa :D Syyskuisista siis huutelen. Heräsin just päikkäreiltä, syytän sitä!
    • Tykkää Tykkää x 1
  17. Kismet90 Tuttu foorumilla

Mä opiskelen yliopistossa :)
  18. miitku Tuttu foorumilla Kesä-äidit 2020

Töissä käyn.
  19. JenniK Ihastunut foorumiin Lokamammat 2018

Mä sain viran juuri kun olin plussannut. Määräaikainen työsuhde jatkuu heinäkuun loppuun ja elokuusta lähtien virassa, josta jään sitten äippälomalle syyskuun alussa. Samassa työpaikassa kuitenkin jatkuu siis hommat. On suuri helpotus kun tietää, että hoitovapaan päätyttyä on työt odottamassa, eikä tarvitse hakea siinä vaiheessa töitä erikseen. Jotain hyvää oli siinä että saimme odottaa perheenlisäystä näin kauan kun nuo työkuviot ehtivät järjestyä....
    • Tykkää Tykkää x 2
  20. Sarianna Aloittelija

Vakkaritöissä :)

Jaa tämä sivu